FOTO: Po velmi náhlém rozchodu týmu Delimax a Škody motorsport to vypadalo, že má domácí úřadující mistr Pavel Valoušek po sezóně. Náhrada se však na poslední chvíli našla a to plnohodnotná.
To, o čem jsme vás před pár dny informovali, se stalo skutečností. Firma Delimax se nakonec dohodla s českým zástupcem Peugeotu na vzniku Peugeot Delimax Total Teamu, ve kterém bude letos Pavel Valoušek obhajovat domácí soutěžácký titul. Vozem bude Peugeot 207 S2000 model pro rok 2011, který by měl být evolučně shodný s továrními vozy. Servis bude zajišťoval renomovaný tým Kronos, známý nasazováním vozů Peugeot a dříve Citroen s přímou tovární podporou. Se Sebem Loebem dokonce v roce 2006 oslavili titul mitrů světa.
„Jsem rád, že Peugeot s Delimaxem nám věří a dali nám k dispozici zbraň kalibru Peugeot 207 S2000 a to v nejnovější specifikaci Peugeot Sport. Věřím, že naše pokračování v českém šampionátu a navíc s takovým autem, potěší i fanoušky a ještě více zvýší atraktivitu celého mistrovství. Peugeot 207 už jsem měl možnost řídit před třemi lety na Barum Rally a nadchla mě jeho ovladatelnost. Pokud budeme i na trati rychlí tak, jak rychle se narodil náš tým, můžeme vážně myslet na obhajobu titulu, i když konkurence je letos velmi silná,“ uvádí v tiskové zprávě Pavel Valoušek jun.
Náhrada je to tedy plnohodnotná, se kterou může Valoušek reálně přemýšlet o obhajobě titulu. S týmem absolvuje kompletní Mezinárodní mistrovství ČR, které startuje již příští týden ve Valašském Meziříčí. Do cesty by se mu měli postavit především Roman Kresta, který v soukromé stáji pojede se Škodou Fabia S2000, a Václav Pech, zůstávající věrný svému Mitsubishi. Pořadím by mohl na vybraných soutěžích míchat i Jan Kopecký s továrním mladoboleslavským vozem. Naopak chybět bude Jaromír Tarabus, který se vrací ke svému Puntu S2000 a pojede předvším ve sprintech.
Zdroj: Peugeot ČR
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.