Rally Jeseníky rozhodla o dalším letošním mistru ČR. Stal se jím Václav Dunovský ve třídě A6. Jak se těsně po závodě čerstvý mistr cítí? Odpověď najdete v rozhovoru.
Václave, díky vítězství ve Šternberku ses stal mistrem ČR ve třídě A6, jaký byl pro tebe tento sprint? Byla to podle mě těžká soutěž - rychlá a nevyzpytatelná co se vytahaných nečistot týká, charakterově podobná Kunžaku (Rally Vysočina). Ano, máme titul, ale co si budeme povídat, nahrály nám technické potíže Honzy Dohnala… Ale rally je rally, to jsou prostě závody. Rozhodně jsem s naším výkonem na této soutěži spokojený.
Foto: Matěj Skalník
Je to tvoje první úplná sezona s S1600 a spolujezdcem Petrem Machů. Hned se vám povedl titul mistra. Co na to říkáš? Do úplnosti chybí ještě Vsetín. Finální účtování bude až za 14 dní. Ještě je o co hrát. Každopádně do této chvíle jsme snad ostudu neudělali. Stále to bylo takové učení a hledání nějakého optima a myslím, že jsme zvolili správný směr. S tím vývojem souviselo i to nespočetné množství chyb, které nás stály hodně času.Dá se se Suzanou (Suzuki Ignis) ještě zlepšovat?Zcela určitě. Možná, že jsme ji už někde na 100% využili, ale věř, že s tím autem jde jet rychleji - za tím si stojím. Stále hledáme. Do této chvíle jsme nalezli nějakou součinnost - pneumatik, podvozku, i jízdního stylu. To auto funguje neskutečně. Sparrow racing team ji navíc připravuje na každou soutěž dokonale - klobouk dolů. Jak říkám, je to pecka, ale pořád to není strop toho, co auto umí.
Foto: Matěj Skalník
Kde tě letos ještě můžeme potkat?Určitě na Vsetíně, a pokud se pojede, tak je v plánu i Mikuláš ve Slušovicích. Uvidíme, jestli bude ještě něco mezi tím…Díky za rozhovor. Užij si mistrovský titul, gratuluju a na viděnou ve Vsetíně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.