Václav Dunovský - mistr A6 ve sprintech

rally jeseníky
rally jeseníky, foto: Matěj Skalník
Zuzana Eliášová 11. října 2010 23:48
Sdílej:

Rally Jeseníky rozhodla o dalším letošním mistru ČR. Stal se jím Václav Dunovský ve třídě A6. Jak se těsně po závodě čerstvý mistr cítí? Odpověď najdete v rozhovoru.

Václave, díky vítězství ve Šternberku ses stal mistrem ČR ve třídě A6, jaký byl pro tebe tento sprint? Byla to podle mě těžká soutěž - rychlá a nevyzpytatelná co se vytahaných nečistot týká, charakterově podobná Kunžaku (Rally Vysočina). Ano, máme titul, ale co si budeme povídat, nahrály nám technické potíže Honzy Dohnala… Ale rally je rally, to jsou prostě závody. Rozhodně jsem s naším výkonem na této soutěži spokojený.

 

                                                       Foto: Matěj Skalník

 

Je to tvoje první úplná sezona s S1600 a spolujezdcem Petrem Machů. Hned se vám povedl titul mistra. Co na to říkáš? Do úplnosti chybí ještě Vsetín. Finální účtování bude až za 14 dní. Ještě je o co hrát. Každopádně do této chvíle jsme snad ostudu neudělali. Stále to bylo takové učení a hledání nějakého optima a myslím, že jsme zvolili správný směr. S tím vývojem souviselo i to nespočetné množství chyb, které nás stály hodně času.Dá se se Suzanou (Suzuki Ignis) ještě zlepšovat?Zcela určitě. Možná, že jsme ji už někde na 100% využili, ale věř, že s tím autem jde jet rychleji - za tím si stojím. Stále hledáme. Do této chvíle jsme nalezli nějakou součinnost - pneumatik, podvozku, i jízdního stylu. To auto funguje neskutečně. Sparrow racing team ji navíc připravuje na každou soutěž dokonale - klobouk dolů. Jak říkám, je to pecka, ale pořád to není strop toho, co auto umí.

                                                           Foto: Matěj Skalník

Kde tě letos ještě můžeme potkat?Určitě na Vsetíně, a pokud se pojede, tak je v plánu i Mikuláš ve Slušovicích. Uvidíme, jestli bude ještě něco mezi tím…Díky za rozhovor. Užij si mistrovský titul, gratuluju a na viděnou ve Vsetíně.

 

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.