První ročník volného podniku PdTech Mikuláš rally Slušovice ovládla slovenská posádka Jožka Béreš – Robert Müller na voze Peugeot 207 S2000.
Béreš se vedení v 25,10 kilometrů dlouhé soutěži ujal hned na první vložce na dostihovém závodišti ve Slušovicích a vedení si udržel i po průjezdu poslední vložky Hvozdná před mohutně finišujícím Pavlem Valouškem. Slovenský soutěžák dokázal za sebou udržet „smečku“ jezdců pilotujících speciály Škoda, jak specifikace S2000, tak WRC. Druhý skončil již zmiňovaný Pavel Valoušek pilotující Škodu Octavia WRC, třetí Roman Odložilík se Škodou Fabia S2000, čtvrtý Milan Pantálek pilotující starší sestřičku nové mladoboleslavské „zbraně“ Fabii WRC a pětici nejlepších uzavřel Antonín Tlusťák s dalším speciálem Škoda Fabia S2000.Do desítky nejlepších se protlačili ještě další dva speciály z dílen Škoda Motorsport. Na osmém místě se umístil Franz Witman jun. premiérově startující se speciálem Škoda Fabia S2000, který udržel za zády Lubomíra Minaříka startujícího s prvním českým WRC, Octavií.Celkové výsledky PdTech Mikuláš Rally Slušovice1. Béreš Josef / Müller Robert Peugeot 207 S2000 1 00:17:12.12. Valoušek Pavel / Kočí Martin Škoda Octavia WRC +5,43. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Škoda Fabia S2000 +13,8 4. Pantálek Milan / Vilímek Petr Škoda Fabia WRC +17,35. Tlusťák Antonín / Beneš Ondřej Škoda Fabia S2000 +22,26. Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +35,7 7. Barvík Vladimír / Dřímal Roman Mitsubishi Lancer EVO IX +37,68. Wittmann Franz / Kral Klaus Škoda Fabia S2000 +1:08,79. Minařík Lubomír / Ryšánek Jan Škoda Octavia +1:10,410. Březík Miroslav / Běhula Martin Subaru Impreza Sti +1:12,4
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?