První ročník volného podniku PdTech Mikuláš rally Slušovice ovládla slovenská posádka Jožka Béreš – Robert Müller na voze Peugeot 207 S2000.
Béreš se vedení v 25,10 kilometrů dlouhé soutěži ujal hned na první vložce na dostihovém závodišti ve Slušovicích a vedení si udržel i po průjezdu poslední vložky Hvozdná před mohutně finišujícím Pavlem Valouškem. Slovenský soutěžák dokázal za sebou udržet „smečku“ jezdců pilotujících speciály Škoda, jak specifikace S2000, tak WRC. Druhý skončil již zmiňovaný Pavel Valoušek pilotující Škodu Octavia WRC, třetí Roman Odložilík se Škodou Fabia S2000, čtvrtý Milan Pantálek pilotující starší sestřičku nové mladoboleslavské „zbraně“ Fabii WRC a pětici nejlepších uzavřel Antonín Tlusťák s dalším speciálem Škoda Fabia S2000.Do desítky nejlepších se protlačili ještě další dva speciály z dílen Škoda Motorsport. Na osmém místě se umístil Franz Witman jun. premiérově startující se speciálem Škoda Fabia S2000, který udržel za zády Lubomíra Minaříka startujícího s prvním českým WRC, Octavií.Celkové výsledky PdTech Mikuláš Rally Slušovice1. Béreš Josef / Müller Robert Peugeot 207 S2000 1 00:17:12.12. Valoušek Pavel / Kočí Martin Škoda Octavia WRC +5,43. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Škoda Fabia S2000 +13,8 4. Pantálek Milan / Vilímek Petr Škoda Fabia WRC +17,35. Tlusťák Antonín / Beneš Ondřej Škoda Fabia S2000 +22,26. Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +35,7 7. Barvík Vladimír / Dřímal Roman Mitsubishi Lancer EVO IX +37,68. Wittmann Franz / Kral Klaus Škoda Fabia S2000 +1:08,79. Minařík Lubomír / Ryšánek Jan Škoda Octavia +1:10,410. Březík Miroslav / Běhula Martin Subaru Impreza Sti +1:12,4
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.