Máme týden před startem Rally Bohemia a je tady další kolo tipovací soutěže. Tentokrát vás necháme tipovat jedno jméno.
Ve třech předcházejících kolech jste vždy měli za úkol vybrat mezi odpovědí ANO, nebo NE. Tentokrát se to trochu změní a my po vás budeme chtít jméno jezdce. Jelikož je příští týden na programu Rally Bohemia, bude se soutěž logicky ubírat tímto směrem. Na startu se objeví hned pět vozů, které vznikly v dílnách Škody Motorsport. Přesněji tedy pět vozů specifikace S2000. S Fabií S2000 pojede tovární duo Jan Kopecký a Juho Hänninen. Dále pak dvojice pilotů ostřílených z Mistrovství světa - Pavel Valoušek a Andreas Mikkelsen. No a pátým jezdcem bude navrátilec do světa rally - Štěpán Vojtěch. A k těmto jezdcům se bude vztahovat i naše otázka. Tady je:Tipněte si jméno jezdce, který bude nejlépe umístěným pilotem na voze Škoda Fabia S2000 při Rally bohemia 2009.Pro někoho směšně jednoduchá otázka. Jiný může vsázet na klimatické podmínky a taky na smůlu některých jezdců. Proto jsem i my zvědaví a těšíme se na vaše tipy.Ty můžete, jako už tradičně, posílat mailem na adresu soutez@rallyzone.cz. Pravidla soutěže naleznete zde, v článku k prvnímu kolu soutěže. Soutěž končí v pátek v 8:00 hodin.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.