Šestá část letošního rallysprintového mistrovství se kvapem blíží. Na startu Admirál rally Vyškov, která se uskuteční v sobotu 5. září nebude chybět ani posádka Orsák rally sport teamu Jaroslav Orsák – Karel Vajík. Dohady kolem vozu, se kterým posádka bude startovat jsou odhaleny: bude to soutěžní automobil specifikace S2000.
Okénko pro typ vozidla v seznamu přihlášených na vyškovský sprint zůstávalo u Jaroslava Orsáka nevyplněno. Důvodem byly pokračující jednání. Nyní je už ale vše upečeno a dvojnásobný juniorský mistr může tuto tajenku sám odkrýt.
„Mohu potvrdit, že opravdu budeme startovat s vozem specifikace S2000. Dostala se nám do rukou totiž nabídka od italského týmu DP Autosport, abychom startovali s jejich vozem Škodou Fábia S2000. Italský tým spolupracuje s továrním týmem Škoda motorsport. Fábia by nám měla dopomoci k zisku mistrovského titulu v rallysprintovém mistrovství. Netřeba ani doplňovat, že se na vyškovskou soutěž velmi těšíme,“ uvedl Jaroslav Orsák.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.