Zajímáš se o rally a chtěl bys tento zájem sdílet s více lidmi? Chtěl by ses realizovat vlastní prací na internetu, ale nevíš jak, nebo nemáš odvahu? Čti dále a přidej se k nám!
Webová stránka RallyZone.cz vznikla původně jako jedna ze sekcí serveru autoroad.cz (dříve auto-news.cz), který měl za hlavní cíl nabízet komplexní denní informace z oblasti auto novinek, ale i mnoha dalších motoristických disciplín. Postupem času se redakce rozrůstala a jednotlivé sekce dostávaly svoji vlastní tvář. To je i případ RallyZone.CZ, která už delší čas vystupuje samostatně v „novém kabátku“.
Především díky práci redaktorů a fotografů, zájmu našich pravidelných čtenářů a ochotě různých posádek ke spolupráci se RallyZone.CZ stala vyhledávaným zdrojem denních novinek o světové i domácí soutěžácké scéně. Za cílem lepší kvality i kvantity bychom však naše řady ještě chtěli posílit novými členy. Sleduješ jednotlivé podniky rallyových šampionátů a máš přehled o novinkách ze světových nebo domácích šotolin a asfaltů? Chtěl by ses podílet na denním zpravodajství nebo aktuálních informacích přímo z podniků? Pokud ti práce s mateřským a třeba i cizím jazykem nedělá větší problémy a máš čas, který bys do toho chtěl vložit, tak právě tebe hledáme!
„Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli se mám či nemám ucházet o místo redaktora. Nakonec to bylo jednoduché a jsem za to rád,“ říká redaktor Josef Janoušek, který naše řady rozšířil teprve nedávno. Pokud by ses chtěl vydat stejnou cestou, neváhej a pošli nám o sobě nějaké informace na mail press@rallyzone.cz Těšíme se na případnou spolupráci a budeme rádi, když rozšíříš naše řady.PS: V redakci máme zatím samé muže, a tak bychom rádi přivítali i šikovnou fanynku rally, se zájmem o psaní. Takže dámy, dveře máte otevřené...
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?