Zatímco Barumka korunovala některé české mistry, seriály Pirelli Rallysprint Série a Poháru 2+ jsou v plném proudu. Poslední závod kalendáře - RENTOR – PARTR Rally Vsetín - je naplánován na termín 28. – 29. října 2022. Soutěž uspořádá Autoklub Vsetín – město v AČR.
Pořadatelskému týmu se loni osvědčilo nové partnerství, a tak i letos se závod odjede pod názvem RENTOR – PARTR Rally Vsetín. Soutěž je zároveň započtena i do seriálu RSS historických automobilů a do značkového poháru Čermák a Hrachovec ADAM Cupu.
Formát závodu bude v mnohém podobný jako v minulých letech, ale zároveň zcela nový. Závodit se bude na čtyřech úsecích, s celkovou délkou rychlostních zkoušek přes sedmdesát kilometrů. Všechny čtyři zkoušky absolvují účastníci dvakrát, ve třech sekcích (2 - 4 - 2).
„Těší nás pokračování spolupráce se společnostmi RENTOR a PARTR, díky které máme možnost soustředit se na sportovní stránku závodu. V ní vycházíme z formátu posledních ročníků, letos však mohou startující čekat pár novinek. Po delší pauze se nám podařilo získat povolení na průjezd jedním z tradičních úseků bývalého slavného testu Bystřička. Díky tomu jsme mohli mírně zkrátit RZ Hošťálková a RZ Semetín, čímž budeme startovat mimo obydlené oblasti. Sportovní kvalita rozhodně nebude chybět ani RZ Vesník,“ odkrývá podobu ředitel soutěže Petr Gryger.
Program RENTOR – PARTR Rally Vsetín otevřou v pátek 28. října seznamovací jízdy, na které naváže administrativní a technická přejímka v Autosalonu Škoda - Samohýl motor na Vsetíně. V jeho těsné blízkosti bude rovněž umístěna cílová rampa, kam první posádky dorazí po půl čtvrté odpoledne. Start soutěže proběhne v sobotu 29. října v 8:00 hodin ze servisního areálu v ulici U Bečvy, v městské části Ohrada.
V nejbližších dnech budou na oficiálních stránkách soutěže www.vsetinrally.cz zveřejněna Zvláštní ustanovení a odkaz na oficiální přihlášku v licenčním systému AČR. Sledujte i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?