POZDRAV DO NEBE PRO KARLA LOPRAISE UŽ TUTO SOBOTU 22. 1. 2022
Dámy a pánové, milí přátelé a kamarádi, všichni, kdo jste měli Karla rádi a chcete na něj společně zavzpomínat,
chtěli bychom vás tímto informovat o změně termínu konání akce POZDRAV DO NEBE PRO KARLA LOPRAISE, která se přesouvá z původně avizované neděle 23. 1. 2022 na sobotu 22. 1. 2022 od 13 do 15 hodin. Místo konání zůstává stejné, tedy náměstí Míru ve Frenštátě pod Radhoštěm.
Termín a čas smutečního obřadu na městském hřbitově ve Frenštátě pod Radhoštěm zůstává stejný, sobota 22. 1. 2022. Široká veřejnost se může rozloučit, položit květiny a podepsat kondolenční knihu ve smuteční síni v době od 8.30 do 10.30 hodin.
Prosíme všechny o dodržování stanovených pravidel a nařízení, dále pak pokynů týkajících se dopravní situace, organizace smutečního obřadu, o trpělivost a shovívavost.
V době od 11 do 12 h bude smuteční síň přístupná pouze pro rodinu. Veřejnost bude moci sledovat živý přenos smutečního obřadu na velkoplošných obrazovkách umístěných před obřadní síní. Zároveň zdvořile žádáme zástupce médií i ostatní zúčastněné, aby si ze smutečního obřadu přenášeného TV Beskyd nepořizovali žádné audio či video záznamy. TV Beskyd poskytne požadovaný materiál dalším médiím na vyžádání.
Zde naleznete mapku s řešením dopravní situace v blízkosti městského hřbitova v den pohřbu s vyznačenými plochami pro parkování. Veřejnost může k parkování zdarma v tento den využít také škvárovou plochu v centru města naproti prodejně Albert na ul. Rožnovská. Docházková vzdálenost k městskému hřbitovu je přibližně 25 minut. Loprais Team & Městský úřad Frenštát pod Radhoštěm
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.