Autoklub Vsetín – město v AČR uspořádá poslední říjnový víkend, konkrétně 29. – 30. října 2021, závěrečný podnik Autoklub Rallysprint Série a Autoklub Poháru 2+. Soutěž se pojede pod názvem RENTOR – PARTR Rally Vsetín.
Když pořadatelský tým vsetínského sprintu loni oznámil oficiální název soutěže, ještě netušil, že se 17. ročník závodu kvůli koronaviru neuskuteční. V rychlém sledu však následovalo oznámení o zrušení podniku. I proto nové spojení RENTOR – PARTR Rally Vsetín na veřejnosti příliš nezdomácnělo. Rok se však sešel s rokem a oficiální název soutěže zůstává nadále shodný.
„Jsem velmi rád, že jsem opět našel s našimi partnery, společnostmi RENTOR racing team a PARTR společnou řeč. Věřím, že letos již závodu nebude nic stát v cestě. Rally Vsetín nabídne tradiční formát, nečekejte v této době žádné převratné novinky,“ říká ředitel soutěže Petr Gryger.
To potvrzuje i harmonogram soutěže v právě vydaném Zvláštním ustanovení, které je dostupné na oficiálním webu. Závodit se bude na třech rychlostních zkouškách, ve dvou sekcích. Celkem se proti chronometru pojede na 66,04 kilometrech.
„Měli jsme připraveno prodloužení dvou našich zkoušek v katastru obce Hošťálková. Po nedávné Barumce se však situace změnila. Zlínští pořadatelé nám neochotou komunikovat s místní samosprávou a obec mezi průjezdy alespoň částečně otevřít totálně ´zavařili´. A reakce občanů na sebe nenechala dlouho čekat. Výsledkem je fakt, že vedení obce rozhodlo schválené užití komunikací rozporovat. A tím jsme přišli o více než čtyři kilometry. Tak si spolupráci v regionu určitě nepředstavujeme,“ stěžuje si Gryger.
Příjem přihlášek na RENTOR – PARTR Rally Vsetín se uzavře o půlnoci 24. října 2021. Posádky se začnou do Vsetína sjíždět ve dnech 28. – 29. října, v pátek je čekají seznamovací jízdy a administrativní a technická přejímka. Vlastní start soutěže proběhne v sobotu 30. října v 8:30 hodin ze servisního areálu. Ten bude tradičně umístěn v ulici U Bečvy, v městské části Ohrada. První posádka pak bude očekávána na cílové rampě u Autosalonu Škoda – Samohýl motor na Vsetíně krátce po 14. hodině.
Aktuálně jsou na oficiálních stránkách soutěže www.vsetinrally.cz zveřejněna Zvláštní ustanovení a odkaz na oficiální přihlášku v licenčním systému AČR. Sledujte i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.