Autoklub Vsetín – město v AČR uspořádá poslední říjnový víkend, konkrétně 29. – 30. října 2021, závěrečný podnik Autoklub Rallysprint Série a Autoklub Poháru 2+. Soutěž se pojede pod názvem RENTOR – PARTR Rally Vsetín.
Když pořadatelský tým vsetínského sprintu loni oznámil oficiální název soutěže, ještě netušil, že se 17. ročník závodu kvůli koronaviru neuskuteční. V rychlém sledu však následovalo oznámení o zrušení podniku. I proto nové spojení RENTOR – PARTR Rally Vsetín na veřejnosti příliš nezdomácnělo. Rok se však sešel s rokem a oficiální název soutěže zůstává nadále shodný.
„Jsem velmi rád, že jsem opět našel s našimi partnery, společnostmi RENTOR racing team a PARTR společnou řeč. Věřím, že letos již závodu nebude nic stát v cestě. Rally Vsetín nabídne tradiční formát, nečekejte v této době žádné převratné novinky,“ říká ředitel soutěže Petr Gryger.
To potvrzuje i harmonogram soutěže v právě vydaném Zvláštním ustanovení, které je dostupné na oficiálním webu. Závodit se bude na třech rychlostních zkouškách, ve dvou sekcích. Celkem se proti chronometru pojede na 66,04 kilometrech.
„Měli jsme připraveno prodloužení dvou našich zkoušek v katastru obce Hošťálková. Po nedávné Barumce se však situace změnila. Zlínští pořadatelé nám neochotou komunikovat s místní samosprávou a obec mezi průjezdy alespoň částečně otevřít totálně ´zavařili´. A reakce občanů na sebe nenechala dlouho čekat. Výsledkem je fakt, že vedení obce rozhodlo schválené užití komunikací rozporovat. A tím jsme přišli o více než čtyři kilometry. Tak si spolupráci v regionu určitě nepředstavujeme,“ stěžuje si Gryger.
Příjem přihlášek na RENTOR – PARTR Rally Vsetín se uzavře o půlnoci 24. října 2021. Posádky se začnou do Vsetína sjíždět ve dnech 28. – 29. října, v pátek je čekají seznamovací jízdy a administrativní a technická přejímka. Vlastní start soutěže proběhne v sobotu 30. října v 8:30 hodin ze servisního areálu. Ten bude tradičně umístěn v ulici U Bečvy, v městské části Ohrada. První posádka pak bude očekávána na cílové rampě u Autosalonu Škoda – Samohýl motor na Vsetíně krátce po 14. hodině.
Aktuálně jsou na oficiálních stránkách soutěže www.vsetinrally.cz zveřejněna Zvláštní ustanovení a odkaz na oficiální přihlášku v licenčním systému AČR. Sledujte i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.