Prohlášení jezdců po závodě

Kumpen/Longin/Hezemans
Kumpen/Longin/Hezemans, foto: DPPI / FIA GT
Daniel Šupa 29. května 2005 23:09
Sdílej:

Přinášíme vám pohled na dnešní závod očima těch nejlepších jezdců třídy GT1.

Mike Hezemans, GLPK Carsport, 1. Díky problémům s převodovkou jsem nevěděl, jak dlouho se na trati udržíme, tak jsem na to od startu šlapal, aby z toho diváci něco měli, ale po 25 kolech bylo vše v pohodě. Je to úžasný výsledek a pro mne obzvlášť. Získal jsem pole position, zajel nejrychlejší kolo a vyhrál celý závod. Jsem na sebe docela pyšný. Anthony Kumpen, GLPK Carsport, 1. Můj stint byl celkem v pohodě. Měl jsem náskok 30 vteřin, takže jsem měl jediný úkol, zůstat první. Ale já byl najednou plný starostí, to pak začnete slyšet různé zvuky a říkat si, že to určitě bude něco s autem. Pedro Lamy, Larbre Competition, 2. Dnes bylo skutečně děsivé vedro. Má poslední kola byla obzvlášť těžká a v boxech mi pak bylo pěkně zle, ale dokázal jsem se dát dohromady a byl jsem schopen znovu usednout za volant. Nastavení bylo dobré, ale Corvette byl na nás dnes moc rychlý. Thomas Biagi, Vitaphone Racing, 3. Tohle je pro nás velmi dobrý výsledek. 80 kilogramů závaží bylo skutečně hodně znát a v Brně budeme mít kilogramů 100! Ale nedělám si starosti. Pro Ferrari jsem vyhrál hodně závodů se 100 kg zátěží, tak jsem klidný. Foto: DPPI / FIA GT
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.