Prohlášení jezdců po závodě

Kox/Lamy
Kox/Lamy, foto: DPPI / FIA GT
Daniel Šupa 15. května 2005 23:25
Sdílej:

Přinášíme vám několik slov ze stupňů vítězů, ale i prohlášení kolegy našeho jezdce Jana Vonky.

Peter Kox - Aston Martin Racing, 1. Samozřejmě, jsme moc a moc pyšní. Tým odvedl skvělou práci a měli jsme fantastické zastávky v boxech, kde jsme hodně získali. Chtěl bych také poděkovat vedení šampionátu, odvádí skvělou práci, mohu to posoudit, neboť jsem se sem zase po čase vrátil. Pedro Lamy - Aston Martin Racing, 1. Tohle bylo mé první vítězství pro Aston Martin a doufám, že jich bude ještě hodně. Maserati byli hodně rychlé, ale my je porazili v boxech, vůz byl bezchybný a měli jsme potřebnou rychlost. Darren Turner - Aston Martin Racing, 2. Pedro mne tvrdě doháněl, ale dařilo se mi ho držet za sebou. Stejně tak se ale blížilo Maserati, bylo jedinou možností nechat Pedra jet pro vítězství, týmu šlo o prestiž, šlo nám o double. Úvod závodu byl skvělý, škoda závěru. David Brabham - Aston Martin Racing, 2. Další velký výsledek pro Aston Martin a naše pneumatiky Michelin. Musím pochválit ostatní posádky, každý se snažil uvolnit cestu a provoz na dráze byl v pohodě. Thomas Biagi, Vitaphone Racing, 3. Pro mne, Fabia i celý tým to byl výborný výsledek. Sice jsme nevyhráli, ale získali jsme plných deset bodů, což je pro šampionát hodně důležité. Měl jsem uprostřed závodu dobrý stint a při něm jsem jel těsně za jedním z Astonů, díky čemuž jsme se konečně naučil ideální stopu pro tenhle okruh, takže díky! Fabio Babini, Vitaphone Racing, 3. Byl to fantastický závod, ale Darren (Turner) byl bohužel pro nás příliš rychlý. Nicméně deset bodů je vynikající výsledek. Mauro Casadei - Vonka Racing, 21. Pro tento závod jsme přestoupili od Pirelli k Dunlop a měnili jsme také tlumiče, což přineslo mnoho práce. Jsme s naším výkonem proto spokojeni. Všechna kola jsem jezdil mezi 1:27 a 1:28, takže byl vůz devadesát minut konzistentní, a to je velmi důležité. Honza jel druhý úsek a dojel dobře. Foto: DPPI/FIA GT
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.