Při debutovém startu ve FIA GT získal britský tovární tým obě první místa v cíli po vyrovnaném souboji.
Plný bodový zisk ale přesto patřil Babinimu s Biagim, neboť oba Aston Martiny startovaly mimo hodnocení šampionátu. Nejvíce bodů si tak mezi sebe rozdělily týmy Vitaphone a JMB. Slabší třídu vyhrálo Porsche týmu GruppeM. O vítězství bojovaly oba vozy tohoto týmu, ale vítězství patřilo Liebovi a Rockenfellerovi. Sugden s Collardem měli problém s chladícím systémem a ztratili 6 kol v boxech. Druhé místo tak získal Collins s Cuninghamem s dalším Porsche. Třetí místo Tomlinson a Kane s TVR T400. Třídu G2 vyhrál Bafle s Derbyshirem, následovali Keen/Taylor a Whight/Whight/Kershaw (všichni Mosler). Českému jezdci Vonkovi patřilo celkové 21 místo. Silverstone, výsledné pořadí 1. GT1 Kox/Lamy Aston Martin DBR9 3:00:28.713 2. GT1 Brabham/Turner Aston Martin DBR9 +1.937 3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +11.078 4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +1 kolo 5. GT1 Bartels/Scheider Maserati MC12 GT1 +1 kolo 6. GT1 Gardel/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo 7. GT1 Deletraz/Piccini Ferrari 575 Maranello GTC +2 kola 8. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 +2 kola 9. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR +5 kol 10. GT1 Ardizzone/Panzavuota/Hooker Saleen S7 R +7 kol 21. GT2 Vonka/Casadei Porsche 996 GT3 RS +16 kol Pořadí týmů GT1 po třech závodech: 1. Vitaphone Racing Team 44 2. JMB Racing 32 3. Larbre Competition 25 4. GLPK-Carsport 5 5. G.P.C. Sport 4 6. Graham Nash Motorsport 3 7. Lister Racing 2 8. Russian Age Racing 2 Pořadí Top10 jezdců GT1 po třech závodech: 1. Timo Scheider 22 2. Michael Bartels 22 3. Thomas Biagi 22 4. Fabio Babini 22 5. Karl Wendlinger 22 6. Andrea Bertolini 22 7. Gabriele Gardel 19 8. Pedro Lamy 14 9. Chris Buncombe 10 10. Philipp Peter 10 Pořadí týmů GT2 po třech závodech: 1. Gruppe M Racing 49 2. Scuderia Ecosse 11 3. Team LNT 11 4. Embassy Racing 8 5. Proton Competition 7 6. Ebimotor 6 7. Machanek Racing 5 8. Team Eurotech 5 9. G.P.C. Sport 5 10. Renauer Motorsport Team 4 Pořadí Top10 jezdců GT2 po třech závodech: 1. Marc Lieb 28 2. Mike Rockenfeller 28 3. Emmanuel Collard 21 4. Tim Sugden 21 5. Lawrence Tomlinson 9 6. Jonny Kane 9 7. Neil Cunningham 8 8. Ben Collins 8 9. Christian Ried 7 10. Gerold Ried 7
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?