Při debutovém startu ve FIA GT získal britský tovární tým obě první místa v cíli po vyrovnaném souboji.
Plný bodový zisk ale přesto patřil Babinimu s Biagim, neboť oba Aston Martiny startovaly mimo hodnocení šampionátu. Nejvíce bodů si tak mezi sebe rozdělily týmy Vitaphone a JMB. Slabší třídu vyhrálo Porsche týmu GruppeM. O vítězství bojovaly oba vozy tohoto týmu, ale vítězství patřilo Liebovi a Rockenfellerovi. Sugden s Collardem měli problém s chladícím systémem a ztratili 6 kol v boxech. Druhé místo tak získal Collins s Cuninghamem s dalším Porsche. Třetí místo Tomlinson a Kane s TVR T400. Třídu G2 vyhrál Bafle s Derbyshirem, následovali Keen/Taylor a Whight/Whight/Kershaw (všichni Mosler). Českému jezdci Vonkovi patřilo celkové 21 místo. Silverstone, výsledné pořadí 1. GT1 Kox/Lamy Aston Martin DBR9 3:00:28.713 2. GT1 Brabham/Turner Aston Martin DBR9 +1.937 3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +11.078 4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +1 kolo 5. GT1 Bartels/Scheider Maserati MC12 GT1 +1 kolo 6. GT1 Gardel/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo 7. GT1 Deletraz/Piccini Ferrari 575 Maranello GTC +2 kola 8. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 +2 kola 9. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR +5 kol 10. GT1 Ardizzone/Panzavuota/Hooker Saleen S7 R +7 kol 21. GT2 Vonka/Casadei Porsche 996 GT3 RS +16 kol Pořadí týmů GT1 po třech závodech: 1. Vitaphone Racing Team 44 2. JMB Racing 32 3. Larbre Competition 25 4. GLPK-Carsport 5 5. G.P.C. Sport 4 6. Graham Nash Motorsport 3 7. Lister Racing 2 8. Russian Age Racing 2 Pořadí Top10 jezdců GT1 po třech závodech: 1. Timo Scheider 22 2. Michael Bartels 22 3. Thomas Biagi 22 4. Fabio Babini 22 5. Karl Wendlinger 22 6. Andrea Bertolini 22 7. Gabriele Gardel 19 8. Pedro Lamy 14 9. Chris Buncombe 10 10. Philipp Peter 10 Pořadí týmů GT2 po třech závodech: 1. Gruppe M Racing 49 2. Scuderia Ecosse 11 3. Team LNT 11 4. Embassy Racing 8 5. Proton Competition 7 6. Ebimotor 6 7. Machanek Racing 5 8. Team Eurotech 5 9. G.P.C. Sport 5 10. Renauer Motorsport Team 4 Pořadí Top10 jezdců GT2 po třech závodech: 1. Marc Lieb 28 2. Mike Rockenfeller 28 3. Emmanuel Collard 21 4. Tim Sugden 21 5. Lawrence Tomlinson 9 6. Jonny Kane 9 7. Neil Cunningham 8 8. Ben Collins 8 9. Christian Ried 7 10. Gerold Ried 7
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.