Při debutovém startu ve FIA GT získal britský tovární tým obě první místa v cíli po vyrovnaném souboji.
Plný bodový zisk ale přesto patřil Babinimu s Biagim, neboť oba Aston Martiny startovaly mimo hodnocení šampionátu. Nejvíce bodů si tak mezi sebe rozdělily týmy Vitaphone a JMB. Slabší třídu vyhrálo Porsche týmu GruppeM. O vítězství bojovaly oba vozy tohoto týmu, ale vítězství patřilo Liebovi a Rockenfellerovi. Sugden s Collardem měli problém s chladícím systémem a ztratili 6 kol v boxech. Druhé místo tak získal Collins s Cuninghamem s dalším Porsche. Třetí místo Tomlinson a Kane s TVR T400. Třídu G2 vyhrál Bafle s Derbyshirem, následovali Keen/Taylor a Whight/Whight/Kershaw (všichni Mosler). Českému jezdci Vonkovi patřilo celkové 21 místo. Silverstone, výsledné pořadí 1. GT1 Kox/Lamy Aston Martin DBR9 3:00:28.713 2. GT1 Brabham/Turner Aston Martin DBR9 +1.937 3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +11.078 4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +1 kolo 5. GT1 Bartels/Scheider Maserati MC12 GT1 +1 kolo 6. GT1 Gardel/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo 7. GT1 Deletraz/Piccini Ferrari 575 Maranello GTC +2 kola 8. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 +2 kola 9. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR +5 kol 10. GT1 Ardizzone/Panzavuota/Hooker Saleen S7 R +7 kol 21. GT2 Vonka/Casadei Porsche 996 GT3 RS +16 kol Pořadí týmů GT1 po třech závodech: 1. Vitaphone Racing Team 44 2. JMB Racing 32 3. Larbre Competition 25 4. GLPK-Carsport 5 5. G.P.C. Sport 4 6. Graham Nash Motorsport 3 7. Lister Racing 2 8. Russian Age Racing 2 Pořadí Top10 jezdců GT1 po třech závodech: 1. Timo Scheider 22 2. Michael Bartels 22 3. Thomas Biagi 22 4. Fabio Babini 22 5. Karl Wendlinger 22 6. Andrea Bertolini 22 7. Gabriele Gardel 19 8. Pedro Lamy 14 9. Chris Buncombe 10 10. Philipp Peter 10 Pořadí týmů GT2 po třech závodech: 1. Gruppe M Racing 49 2. Scuderia Ecosse 11 3. Team LNT 11 4. Embassy Racing 8 5. Proton Competition 7 6. Ebimotor 6 7. Machanek Racing 5 8. Team Eurotech 5 9. G.P.C. Sport 5 10. Renauer Motorsport Team 4 Pořadí Top10 jezdců GT2 po třech závodech: 1. Marc Lieb 28 2. Mike Rockenfeller 28 3. Emmanuel Collard 21 4. Tim Sugden 21 5. Lawrence Tomlinson 9 6. Jonny Kane 9 7. Neil Cunningham 8 8. Ben Collins 8 9. Christian Ried 7 10. Gerold Ried 7
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.