Při debutovém startu ve FIA GT získal britský tovární tým obě první místa v cíli po vyrovnaném souboji.
Plný bodový zisk ale přesto patřil Babinimu s Biagim, neboť oba Aston Martiny startovaly mimo hodnocení šampionátu. Nejvíce bodů si tak mezi sebe rozdělily týmy Vitaphone a JMB. Slabší třídu vyhrálo Porsche týmu GruppeM. O vítězství bojovaly oba vozy tohoto týmu, ale vítězství patřilo Liebovi a Rockenfellerovi. Sugden s Collardem měli problém s chladícím systémem a ztratili 6 kol v boxech. Druhé místo tak získal Collins s Cuninghamem s dalším Porsche. Třetí místo Tomlinson a Kane s TVR T400. Třídu G2 vyhrál Bafle s Derbyshirem, následovali Keen/Taylor a Whight/Whight/Kershaw (všichni Mosler). Českému jezdci Vonkovi patřilo celkové 21 místo. Silverstone, výsledné pořadí 1. GT1 Kox/Lamy Aston Martin DBR9 3:00:28.713 2. GT1 Brabham/Turner Aston Martin DBR9 +1.937 3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +11.078 4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +1 kolo 5. GT1 Bartels/Scheider Maserati MC12 GT1 +1 kolo 6. GT1 Gardel/Gollin Ferrari 550 Maranello +1 kolo 7. GT1 Deletraz/Piccini Ferrari 575 Maranello GTC +2 kola 8. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 +2 kola 9. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR +5 kol 10. GT1 Ardizzone/Panzavuota/Hooker Saleen S7 R +7 kol 21. GT2 Vonka/Casadei Porsche 996 GT3 RS +16 kol Pořadí týmů GT1 po třech závodech: 1. Vitaphone Racing Team 44 2. JMB Racing 32 3. Larbre Competition 25 4. GLPK-Carsport 5 5. G.P.C. Sport 4 6. Graham Nash Motorsport 3 7. Lister Racing 2 8. Russian Age Racing 2 Pořadí Top10 jezdců GT1 po třech závodech: 1. Timo Scheider 22 2. Michael Bartels 22 3. Thomas Biagi 22 4. Fabio Babini 22 5. Karl Wendlinger 22 6. Andrea Bertolini 22 7. Gabriele Gardel 19 8. Pedro Lamy 14 9. Chris Buncombe 10 10. Philipp Peter 10 Pořadí týmů GT2 po třech závodech: 1. Gruppe M Racing 49 2. Scuderia Ecosse 11 3. Team LNT 11 4. Embassy Racing 8 5. Proton Competition 7 6. Ebimotor 6 7. Machanek Racing 5 8. Team Eurotech 5 9. G.P.C. Sport 5 10. Renauer Motorsport Team 4 Pořadí Top10 jezdců GT2 po třech závodech: 1. Marc Lieb 28 2. Mike Rockenfeller 28 3. Emmanuel Collard 21 4. Tim Sugden 21 5. Lawrence Tomlinson 9 6. Jonny Kane 9 7. Neil Cunningham 8 8. Ben Collins 8 9. Christian Ried 7 10. Gerold Ried 7
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?