Říká se, že cesty Páně jsou nevyzpytatelné a Svatý Otec, jakožto vyslanec Boží na Zemi, se rozhodl navštívit Chrám rychlosti v Monze.
Podoba kalendáře WEC 2017 je již několik měsíců známa. Na žádost mnoha týmů do něj byl poprvé zařazen i oficiální test, kterým bude nadcházející sezóna zahájena. Termín tohoto Prologu byl stanoven na poslední březnový víkend (konkrétně pátek 24. a sobotu 25. března) a místem konání bude vysokorychlostní okruh v italské Monze.
Z Monzy však dnes dorazila zajímavá zpráva o tom, že přesně ve stejném termínu má v Monze pobývat také Papež František. Návštěva Svatého Otce a veškerá bezpečnostní opatření, která s touto jeho cestou souvisí, dostala pochopitelně přednost a ACO požádal FIA o příslušnou změnu v kalendáři.
FIA samozřejmě veškeré důvody této nenadálé změny uznala a zahajovací Prolog byl oficiálně přesunutý na 1. - 2. dubna 2017. Termíny všech závodů sezóny WEC 2017 zůstávají beze změny.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.