V první řadě obě Audi

Biela/Pirro/McNish
Biela/Pirro/McNish, foto: ALMS
Daniel Šupa 18. března 2005 22:28
Sdílej:

Německé prototypy opět ovládly tréninky. Za nimi se seřadí Loly a Courage.

Startovní rošt je dán kombinací tří volných tréninků. Kvalifikace byla nahrazena tímto řešením, rozhodující byla tak rychlost každého člena týmu. Z nejvýhodnější pozice bude startovat Audi R8 týmu ADT Champion s číslem 1, které pilotuje trojice Lehto / Werner / Kristensen. Jejich týmoví kolegové Biela / Pirro / McNish ztratili 3 desetiny vteřiny.
„Mohli jsme být ještě rychlejší, počítali jsme s kvalifikací. Dráha byla hodně špinavá a kluzká,“ prohlásil JJ Lehto. Druhou řadu tvoří obě Loly týmu Dyson Racing, které jsou ve startovním poli jedinými konkurenty vozům Audi ve třídě LMP1.
Nejrychlejší z LMP2 je další Lola, tentokrát týmu Intersport Racing, která porazila v trénincích oba Courage. Třída GT1 se těší velkému zájmu, ale drama se zatím nekonalo. Roli favorita splnil domácí tovární tým Corvette Racing. Celkově patří zbrusu novým vozům C6-R osmá a devátá pozice. Vozům Aston Martin pak 13. a 14. pozice, když byl překvapivě rychlejší i soukromý vůz Saleen týmu ACEMCO Motorsport. Maserati startuje až z 19. místa. Ve třídě GT2 bylo nejrychlejší opět Porsche stáje Petersen Motorsports/White Lightning.
Startovní rošt, Sebring 2005 1. JJ Lehto/Werner/Kristensen Audi R8 (P1), 1:49.723 2. Biela/Pirro/McNish Audi R8 (P1), 1:50.055 3. Dyson/Smith Lola EX257 AER (P1), 1:50.249
4. Weaver/Leitzinger/Wallace Lola EX257 AER (P1), 1:51.35 5. Field/Dayton/Fisken Lola B05/40/AER (P2), 1:51.752 6. James/McMurry/Bucknum Courage C-65 (P2), 1:54.669 7. Bennett/Mitchell/Primat Courage C-65 Judd (P2), 1:55.986 8. Gavin/Beretta/Magnussen Corvette C6-R (GT1), 1:57.347 9. Fellows/O'Connell/Papis, Italy; Corvette C6-R (GT1), 1:57.686
10. Lewis/Drissi/Willman Riley & Scott MRK IIIC (P1), 1:57.841 Foto: ALMS
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Komentář
Jan Staněk alias Electro Dad

Jan Staněk alias Electro Dad: Život s elektromobilem v zimě

V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.

Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.