V první řadě obě Audi

Biela/Pirro/McNish
Biela/Pirro/McNish, foto: ALMS
Daniel Šupa 18. března 2005 22:28
Sdílej:

Německé prototypy opět ovládly tréninky. Za nimi se seřadí Loly a Courage.

Startovní rošt je dán kombinací tří volných tréninků. Kvalifikace byla nahrazena tímto řešením, rozhodující byla tak rychlost každého člena týmu. Z nejvýhodnější pozice bude startovat Audi R8 týmu ADT Champion s číslem 1, které pilotuje trojice Lehto / Werner / Kristensen. Jejich týmoví kolegové Biela / Pirro / McNish ztratili 3 desetiny vteřiny. „Mohli jsme být ještě rychlejší, počítali jsme s kvalifikací. Dráha byla hodně špinavá a kluzká,“ prohlásil JJ Lehto. Druhou řadu tvoří obě Loly týmu Dyson Racing, které jsou ve startovním poli jedinými konkurenty vozům Audi ve třídě LMP1. Nejrychlejší z LMP2 je další Lola, tentokrát týmu Intersport Racing, která porazila v trénincích oba Courage. Třída GT1 se těší velkému zájmu, ale drama se zatím nekonalo. Roli favorita splnil domácí tovární tým Corvette Racing. Celkově patří zbrusu novým vozům C6-R osmá a devátá pozice. Vozům Aston Martin pak 13. a 14. pozice, když byl překvapivě rychlejší i soukromý vůz Saleen týmu ACEMCO Motorsport. Maserati startuje až z 19. místa. Ve třídě GT2 bylo nejrychlejší opět Porsche stáje Petersen Motorsports/White Lightning. Startovní rošt, Sebring 2005 1. JJ Lehto/Werner/Kristensen Audi R8 (P1), 1:49.723 2. Biela/Pirro/McNish Audi R8 (P1), 1:50.055 3. Dyson/Smith Lola EX257 AER (P1), 1:50.249 4. Weaver/Leitzinger/Wallace Lola EX257 AER (P1), 1:51.35 5. Field/Dayton/Fisken Lola B05/40/AER (P2), 1:51.752 6. James/McMurry/Bucknum Courage C-65 (P2), 1:54.669 7. Bennett/Mitchell/Primat Courage C-65 Judd (P2), 1:55.986 8. Gavin/Beretta/Magnussen Corvette C6-R (GT1), 1:57.347 9. Fellows/O'Connell/Papis, Italy; Corvette C6-R (GT1), 1:57.686 10. Lewis/Drissi/Willman Riley & Scott MRK IIIC (P1), 1:57.841 Foto: ALMS
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.