 
            Kdo může být nejúspěšnější, kdo odjel celých 12 hodin sám a která automobilka se prosadí?
V bohaté historii má závod mnoho jezdců, kteří vyhráli nejsilnější třídu, ale jen pěti se to podařilo třikrát. Frank Biela, Phil Hill, Mario Andretti, Hans Joachim Stuck a Olivier Gendebien jsou zmíněnými pěti hrdiny. Pouze Biela má letos šanci vystoupit z této řady ještě výše. Podobně může Tom Kristensen rozšířit zmíněnou pětku na šestici. Oba pojedou s vozy Audi R8, které jsou i letos favority. Neméně zajímavá však bude i třída GT1. Řadu vítězství ve třídě bude obhajovat tovární tým Corvette Racing, ale v USA bude poprvé startovat ambiciózní tým Aston Martin Racing a v Evropě úspěšný Maserati Corse. Díky třem plnohodnotným továrním stájím lze očekávat usilovnou přípravu a prestižní bitvu na ostří nože. Foto: ALMS; Audi Sport Press
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?