Jezdec továrního týmu Audi se zranil při jízdě na horském kole a musí vynechat závod na Nürburgringu.
Závodní jezdec Benoit Tréluyer si při pádu v rámci tréninkové přípravy poranil záda. Jeho zranění naštěstí nejsou vážná a nevyžádala si chirurgický zákrok. I tak si Francouz na několik týdnů odpočine od kokpitu závodního vozu.
Pro tým Audi tato nehoda naštěstí neznamená žádné další vážné důsledky. Do závodu na Nürburgringu nastoupí ve voze s č. 7 zbývající členové posádky: Andre Lotterer a Marcel Fässler
Šéf Audi Sport Wolfgang Ullrich popřál Tréluyerovi brzké uzdravení a vyjádřil přesvědčení, že pilot bude připraven hned na následující závod, který se jede v Mexiku 3. září.
V průběžné klasifikaci šampionátu WEC kategorie LMP1 patří posádce Tréluyer / Loterrer / Fässler čtvrté místo se ztrátou 59 bodů na posádku Romain Dumas / Neel Jani / Marc Lieb s konkurenčním Porsche.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?