Jezdec továrního týmu Audi se zranil při jízdě na horském kole a musí vynechat závod na Nürburgringu.
Závodní jezdec Benoit Tréluyer si při pádu v rámci tréninkové přípravy poranil záda. Jeho zranění naštěstí nejsou vážná a nevyžádala si chirurgický zákrok. I tak si Francouz na několik týdnů odpočine od kokpitu závodního vozu.
Pro tým Audi tato nehoda naštěstí neznamená žádné další vážné důsledky. Do závodu na Nürburgringu nastoupí ve voze s č. 7 zbývající členové posádky: Andre Lotterer a Marcel Fässler
Šéf Audi Sport Wolfgang Ullrich popřál Tréluyerovi brzké uzdravení a vyjádřil přesvědčení, že pilot bude připraven hned na následující závod, který se jede v Mexiku 3. září.
V průběžné klasifikaci šampionátu WEC kategorie LMP1 patří posádce Tréluyer / Loterrer / Fässler čtvrté místo se ztrátou 59 bodů na posádku Romain Dumas / Neel Jani / Marc Lieb s konkurenčním Porsche.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.