Matteo Bobbi skutečně zuřil

Bobbi, Matteo
Bobbi, Matteo, foto: GP group
Daniel Šupa 6. září 2004 14:29
Sdílej:

Loňský suverén se letos se svým týmovým kolegou trápí a v Imole mu došla trpělivost.

„To je ve druhé hodině závodu stále stejný problém,“ rozčílil se po závodě Ital na svého kolegu Gardela. „Nejprve dvakrát zablokoval kola, vyjel ven z dráhy a následně píchl. Nakonec ještě přijel do boxů dříve s tím, že je v kokpitu příliš horko. Vyhodil naši strategii a celý závod z okna.“ Jezdec, jenž testoval monopost F1, šel se svojí kritikou ještě dál. „Pokud mám příští rok znovu závodit ve FIA GT, chci mít vedle sebe profesionála, jinak raději zůstanu sedět doma. Tohle není jen zábava, je to práce, alespoň pro mne ano...“ Foto: GP group
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.