Ian James a James Gue vyhráli s úplně novým Courage C65 AER svoji třídu LMP2.
Novotou zářící červený vůz přivezla stáj Miracle Motorsports na okruh Road America s velkým očekáváním, ale i skromností, neboť se s vozem teprve seznamovala.
Výsledek však předčil všechna očekávání. V kvalifikaci velice rychlý vůz prokázal i svoji spolehlivost a posádka James / Gue nejen že vyhráli třídu LMP2, ale skončili na pátém místě absolutně.
Na druhém místě ve třídě skončili týmoví kolegové Macaluso a Borkowski. „Je to jako sen. Double je skutečně ohromné. Svůj první závod zde s vozem Can-Am jsem jel už tak dávno, že o tom ani nebudu raději přemýšlet, ale nikdy to nebylo lepší, než dnes. Pro Courage to byl podařený debut. Příští rok budeme ve Francii,“ prohlásil spokojený majitel týmu Macaluso.
Foto: ALMS/Dan Boyd
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?