Ian James a James Gue vyhráli s úplně novým Courage C65 AER svoji třídu LMP2.
Novotou zářící červený vůz přivezla stáj Miracle Motorsports na okruh Road America s velkým očekáváním, ale i skromností, neboť se s vozem teprve seznamovala.
Výsledek však předčil všechna očekávání. V kvalifikaci velice rychlý vůz prokázal i svoji spolehlivost a posádka James / Gue nejen že vyhráli třídu LMP2, ale skončili na pátém místě absolutně.
Na druhém místě ve třídě skončili týmoví kolegové Macaluso a Borkowski. „Je to jako sen. Double je skutečně ohromné. Svůj první závod zde s vozem Can-Am jsem jel už tak dávno, že o tom ani nebudu raději přemýšlet, ale nikdy to nebylo lepší, než dnes. Pro Courage to byl podařený debut. Příští rok budeme ve Francii,“ prohlásil spokojený majitel týmu Macaluso.
Foto: ALMS/Dan Boyd
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?