Audi R8 bude startovat v sevření vozů Lola stáje Dyson Racing.
„Tohle je perfektní okruh a já ho mám opravdu moc a moc rád, Náš vůz i pneumatiky tu pracují skvěle. Po několik let jsme zde závodili a hodně jsme tady i testovali. Vozu okruh vyhovuje,“ prozradil Weaver.
JJ Lehto a Marco Werner ztratili 5 desetin vteřiny na nejrychlejší Lolu a třetí Chris Dyson přes dvě vteřiny. „Je to pro nás lepší než loni. Jsme mnohem rychlejší a jsme blíže. Dyson Racing zde byl rychlý i loni a tehdy jsme ztráceli celou vteřinu, nyní ztrácíme jen 5 desetin, což značí, že jsme se zlepšili. Bude to dlouhý a těžký závod. Abychom vyhráli, potřebujeme perfektní spolupráci celého týmu,“ prohlásil Fin.
Clint Field a Robin Liddell vyhráli kvalifikaci slabší třídy LMP2 s vozem Lola B2K/40-Judd stáje Intersport Racing. „Nemáme s okruhy v ALMS skoro žádné zkušenosti, takže je to stále učení. A zvykáme si také na vůz,“ prohlásil spokojeně Clint Field.
Ron Fellows pochází z Kanady a okruh Mosport je prakticky jeho domácí tratí. Znalost okruhu proměnil ve výborný čas, ale na týmového kolegu Berettu nestačil. Ztratil 12 tisícin vteřiny, avšak časy továrních vozů Corvette je oslnivý. „To je neuvěřitelné, že zde jezdíme 1:13 s upraveným cestovním vozem. Tenhle čas by stačil v roce 1971 na Pole position i ve Formuli 1.“ Za oběma továrními Chevrolety bude startovat Saleen týmu ACEMCO.
Tým Krohn-Barbor Racing stáhl překvapivě ze závodu oba své vozy Lamborghini Murcielago s vysvětlením, že okruh je příliš náročný k zadnímu zavěšení vozů a vystavuje jezdce přílišnému riziku. Kvalifikaci nejslabší třídy GT vyhrála posádka Pechnik / Neiman s vozem Porsche 911 GT3 RSR. Mosport, kvalifikace: 1. Leitzinger / Weaver, MG Lola EX 257-AER (LMP1), 1:07.430 2. JJ Lehto, Werner, Audi R8 (LMP1), 1:07.875 3. Dyson, Wallace, MG Lola EX 257-AER (LMP1), 1:09.521 4. Field, Jonsson, Lola B160-Judd (LMP1), 1:11.364 5. Beretta, Gavin, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 1:13.317 6. Fellows, O'Connell, Flowery Branch, GA; Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 1:13.329 7. Field, Liddell, Lola B2K/40-Judd (LMP2), 1:14.486 8. Borcheller, Mowlem, Saleen S7R (GTS), 1:14.792 9. James, Gue, FL; Lola B2K/40-Nissan (LMP2), 1:16.580 10. Neiman, Pechnik, Porsche 911 GT3 RSR (GT), 1:18.365
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?