Při letmém startu 24hodinového závodu se seřadilo startovní pole za sesterskými vozy týmu Audi UK.
V sedmém kole ovšem chyboval Rinaldo Capello. Po smyku skončil v kačírku a i když se do závodu znovu zapojil, propadl se až na 24. místo celkově. Třídu LMP2 vedl Gounon s Courage AER. Ve třídě GTS držel vedení Peter Kox s Ferrari stáje Prodrive. Na druhém místě byl Turner, jenž zdržoval třetího Gavina s Chevrolet Corvette, a tak mohlo první Ferrari F550 Maranello svému hlavnímu soupeři ujíždět. Vůz stáje Chamberlain Synergy Motorsport TVR zajel s problémy do boxů hned ve druhém kole. Také Melo z týmu JMB Racing nabral ztrátu hned v úvodu, neboť zvuk jeho převodovky přesvědčil vedení stáje pokračovat v závodě až po kontrole a se ztrátou 4 kol. Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?