Vítězná posádka Bobbi/Gardel nebyla nejrychlejší, ale měla štěstí a spolehlivý vůz. V Top 6 pět vozů Ferrari!
Vedení převzal vítězný vůz z Magny-Course dvojice Alzen/Bartels. Ale ani jim nebylo souzeno vodit pole až pod šachovnicový praporek. Po polovině závodu je zradil motor vozu Saleen S7R.
První pozice spadla do klína posádce Bobbi/Gardel stáje BMS Scuderia Italia. Bobbi, jenž mezitím znovu vystřídal Gardela, kontroloval dostatečný náskok na konkurenci. Po nehodě jiného vozu zůstaly na dráze trosky a povolán byl 10 minut před koncem Safety car. Rozdíly zmizely a Bobby nedokázal odolat útoku Fabia Babiniho s Ferrari F575 M týmu G.P.C. Giesse.
Ale dramatický závod ještě neměl konce a vyvrcholil tři kola před cílem, kdy u vedoucího vozu praskla pneumatika a cílovou čáru tak protnul první obhájce loňského titulu Matteo Bobbi. Druzí dojeli týmoví kolegové Bobbiho Cappellari/Gollin, kteří se probíjeli až z druhé desítka na startu a na třetím místě skončilo další Ferrari F550 M pilotované Calderarim s Liviem a připravované pro stáj Care Racing také u BMS.
Pod stupni vítězů skončil při nejlepším výsledku sezony soukromý Lister Storm dvojice Campbell-Walter/Derbyshire a na pátém místě pak další Ferrari, tentokrát týmu G.P.C. Giesse. Babini/Peter dokončili závod až na 6. pozici.
Hockenheimring tak potvrdil, že nejen v F1 dnes rozhoduje spolehlivost. Saleeny opět demonstrovaly rychlost a skvělé jízdní vlastnosti, ale opět je o triumf, tak jako již tolikrát, připravila slabá spolehlivost.
Také ve třídě N-GT mohlo slavit vítězství Ferrari, ale díky problémům se zhasnutým motorem při zastávce v boxu neslavil vítězství tým G.P.C. Giesse, ale opět Freisinger Porsche a Maassen s Luhrem.
Po dvou třetinách nedělního závodu bohužel vzdala pro technické problémy také posádka českého týmu Vonka Racing, startující s vozem Porsche 996GT3. Výsledky 4. závodu v Hockenheimringu: 1. GT Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello 3:01:27.749, 105 kol 2. GT Cappellari/Gollin Ferrari 550 Maranello 105 kol 3. GT Livio/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello 105 kol 4. GT Campbell-Walter/Derbyshire Lister Storm 105 kol 5. GT Naspetti/Hezemans Ferrari 575 M Maranello 105 kol 6. GT Peter/Babini Ferrari 575 M Maranello 105 kol 7. GT Zwaan/Bouchut/Roos Chrysler Viper GTS 104 kol 8. N-GT Maassen/Luhr Porsche 996 GT3-RS 103 kol 9. N-GT Ortelli/Collard Porsche 996 GT3-RS 103 kol 10. N-GT Pescatori/Simone Ferrari 360 Modena 103 kol
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?