Vítězná posádka Bobbi/Gardel nebyla nejrychlejší, ale měla štěstí a spolehlivý vůz. V Top 6 pět vozů Ferrari!
Vedení převzal vítězný vůz z Magny-Course dvojice Alzen/Bartels. Ale ani jim nebylo souzeno vodit pole až pod šachovnicový praporek. Po polovině závodu je zradil motor vozu Saleen S7R.
První pozice spadla do klína posádce Bobbi/Gardel stáje BMS Scuderia Italia. Bobbi, jenž mezitím znovu vystřídal Gardela, kontroloval dostatečný náskok na konkurenci. Po nehodě jiného vozu zůstaly na dráze trosky a povolán byl 10 minut před koncem Safety car. Rozdíly zmizely a Bobby nedokázal odolat útoku Fabia Babiniho s Ferrari F575 M týmu G.P.C. Giesse.
Ale dramatický závod ještě neměl konce a vyvrcholil tři kola před cílem, kdy u vedoucího vozu praskla pneumatika a cílovou čáru tak protnul první obhájce loňského titulu Matteo Bobbi. Druzí dojeli týmoví kolegové Bobbiho Cappellari/Gollin, kteří se probíjeli až z druhé desítka na startu a na třetím místě skončilo další Ferrari F550 M pilotované Calderarim s Liviem a připravované pro stáj Care Racing také u BMS.
Pod stupni vítězů skončil při nejlepším výsledku sezony soukromý Lister Storm dvojice Campbell-Walter/Derbyshire a na pátém místě pak další Ferrari, tentokrát týmu G.P.C. Giesse. Babini/Peter dokončili závod až na 6. pozici.
Hockenheimring tak potvrdil, že nejen v F1 dnes rozhoduje spolehlivost. Saleeny opět demonstrovaly rychlost a skvělé jízdní vlastnosti, ale opět je o triumf, tak jako již tolikrát, připravila slabá spolehlivost.
Také ve třídě N-GT mohlo slavit vítězství Ferrari, ale díky problémům se zhasnutým motorem při zastávce v boxu neslavil vítězství tým G.P.C. Giesse, ale opět Freisinger Porsche a Maassen s Luhrem.
Po dvou třetinách nedělního závodu bohužel vzdala pro technické problémy také posádka českého týmu Vonka Racing, startující s vozem Porsche 996GT3. Výsledky 4. závodu v Hockenheimringu: 1. GT Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello 3:01:27.749, 105 kol 2. GT Cappellari/Gollin Ferrari 550 Maranello 105 kol 3. GT Livio/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello 105 kol 4. GT Campbell-Walter/Derbyshire Lister Storm 105 kol 5. GT Naspetti/Hezemans Ferrari 575 M Maranello 105 kol 6. GT Peter/Babini Ferrari 575 M Maranello 105 kol 7. GT Zwaan/Bouchut/Roos Chrysler Viper GTS 104 kol 8. N-GT Maassen/Luhr Porsche 996 GT3-RS 103 kol 9. N-GT Ortelli/Collard Porsche 996 GT3-RS 103 kol 10. N-GT Pescatori/Simone Ferrari 360 Modena 103 kol
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?