Jaké jsou blízké i vzdálené cíle předního českého jezdce v seriálu FIA GT i mimo něj?
Můžete našim čtenářům trochu přiblížit Váš vůz Porsche 911 GT3 RS? Váže se k jeho historii nějaký zajímavý příběh, osobnost? Naše Porsche 911 GT3RS má původ do anglického týmu G-force a potom jej provozoval tým Coca-cola racing za který startoval v FIA GT i Tomáš Enge. Více technických informací na www.vonka.cz Laděním vozu se zabýváte pouze vy sami a nebo využíváte služeb a zkušeností renomovaných ladičů? Přípravou našeho závodního vozu se zabýváme pouze mi. Pouze speciální díly kupujeme přímo u Porsche. Plánujete na voze v nejbližší době další technická vylepšení? Již dnes se dokončuje v Porsche nový motor pro náš vůz. Měl by mít o hodně koní víc než tento původní.
Jaké jsou cíle stáje Vonka Racing pro rok 2004 a jaké ty ještě vzdálenější? Pro letošní sezónu jsou cíle pouze získávat zkušenosti z nových tratí a z celkového systému velkých závodů. Chtěl bych, abychom dojížděli do cíle bez vážnějších problémů. Mimo seriál FIA GT bych velmi rád letos absolvoval některý ze závodů Le Mans Endurance Series (LMES). To jsou závody podle Le Mans předpisů a jedou se na 1000km na čtyřech okruzích v Evropě. Honzo, na vašich webových stránkách www.vonka.cz se zmiňujete o snu, znovu se zúčastnit legendárního závodu 24h Le Mans. Můžete zavzpomínat na Váš francouzský debut a učinit předpověď, kdy se na startu objevíte znovu? Musíme ještě hodně tvrdě pracovat a věřím, že se opět na trať do Le Mans vrátím. Velmi Vám za naše čtenáře i celou redakci Auto News Network děkuji za rozhovor a těším se na další zprávy a zajímavosti ze šampionátu FIA GT. Přeji Vašemu týmu hodně úspěchů nejen v Magny-Cours, ale i při dalších Vašich závodech. Já také děkuji a přeji všem čtenářům hodně zdraví. Exkluzivně pro Auto News Network odpovídal Jan Vonka, Vonka Racing Foto: Vonka Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?