Čínská hvězda, Darryl O’Young, byl potvrzen jako čtvrtý jezdec týmu Reiter Engineering, který bude v sezoně 2012 nasazovat Lamborghini. Jeho partnerem bude Dán, Peter Kox.
Protatím největšími úspěchy Darryla je někoilk vítězství v Porsche Carrera Cup Asia, dále pak v Merdeka Millennium Race 2008, který se jel v Malajsii, a vítězství v Macau GT Cup. Navíc již dokázal posbírat zkušenosti ve FIA GT Championship, Porsche Supercupu, World Touring Car Championship (WTCC) a DTM.
V druhém vozu týmu bude jezdit Albert von Thurn und Taxis s Tomášm Engem. Thurn und Taxis dokázal v roce 2010 vyhrát ADAC GT Masters Championship, a tak Gallardo velmi dobře zná. Tomáš Enge dokázal zase získat několik vítězství a podiových umístění ve FIA GT v roce 2010 i 2011, tehdy ještě za volantem Aston Martinu. Peter Kox je dlouhodobým jezdcem Lamborghini, když s ním závodil v letech 2010 i 2011 ve FIA GT1 World Championship, tehdy to bylo v Lamborghini Murcielago.
Šéf týmu Reiter, Hans Reiter, je se svou jezdeckou sestavou spokojen, když tým bude nasazovat dvě Lamborghini LP600. "Jsme ready. Máme dvě excelentní dvojice a výkonna auta. Určitě chceme bojovat o titul. Stephane Ratel (promotér šampionátu) vyvinul úspěšný koncept se skvělými vozy a také jezdci v tomto šampionátu. To je ta přidaná hodnota mezinárodních závodů, která vyvolá zájem jednotlivých kontinentů."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.