Čínská hvězda, Darryl O’Young, byl potvrzen jako čtvrtý jezdec týmu Reiter Engineering, který bude v sezoně 2012 nasazovat Lamborghini. Jeho partnerem bude Dán, Peter Kox.
Protatím největšími úspěchy Darryla je někoilk vítězství v Porsche Carrera Cup Asia, dále pak v Merdeka Millennium Race 2008, který se jel v Malajsii, a vítězství v Macau GT Cup. Navíc již dokázal posbírat zkušenosti ve FIA GT Championship, Porsche Supercupu, World Touring Car Championship (WTCC) a DTM.
V druhém vozu týmu bude jezdit Albert von Thurn und Taxis s Tomášm Engem. Thurn und Taxis dokázal v roce 2010 vyhrát ADAC GT Masters Championship, a tak Gallardo velmi dobře zná. Tomáš Enge dokázal zase získat několik vítězství a podiových umístění ve FIA GT v roce 2010 i 2011, tehdy ještě za volantem Aston Martinu. Peter Kox je dlouhodobým jezdcem Lamborghini, když s ním závodil v letech 2010 i 2011 ve FIA GT1 World Championship, tehdy to bylo v Lamborghini Murcielago.
Šéf týmu Reiter, Hans Reiter, je se svou jezdeckou sestavou spokojen, když tým bude nasazovat dvě Lamborghini LP600. "Jsme ready. Máme dvě excelentní dvojice a výkonna auta. Určitě chceme bojovat o titul. Stephane Ratel (promotér šampionátu) vyvinul úspěšný koncept se skvělými vozy a také jezdci v tomto šampionátu. To je ta přidaná hodnota mezinárodních závodů, která vyvolá zájem jednotlivých kontinentů."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?