Čínská hvězda, Darryl O’Young, byl potvrzen jako čtvrtý jezdec týmu Reiter Engineering, který bude v sezoně 2012 nasazovat Lamborghini. Jeho partnerem bude Dán, Peter Kox.
Protatím největšími úspěchy Darryla je někoilk vítězství v Porsche Carrera Cup Asia, dále pak v Merdeka Millennium Race 2008, který se jel v Malajsii, a vítězství v Macau GT Cup. Navíc již dokázal posbírat zkušenosti ve FIA GT Championship, Porsche Supercupu, World Touring Car Championship (WTCC) a DTM.
V druhém vozu týmu bude jezdit Albert von Thurn und Taxis s Tomášm Engem. Thurn und Taxis dokázal v roce 2010 vyhrát ADAC GT Masters Championship, a tak Gallardo velmi dobře zná. Tomáš Enge dokázal zase získat několik vítězství a podiových umístění ve FIA GT v roce 2010 i 2011, tehdy ještě za volantem Aston Martinu. Peter Kox je dlouhodobým jezdcem Lamborghini, když s ním závodil v letech 2010 i 2011 ve FIA GT1 World Championship, tehdy to bylo v Lamborghini Murcielago.
Šéf týmu Reiter, Hans Reiter, je se svou jezdeckou sestavou spokojen, když tým bude nasazovat dvě Lamborghini LP600. "Jsme ready. Máme dvě excelentní dvojice a výkonna auta. Určitě chceme bojovat o titul. Stephane Ratel (promotér šampionátu) vyvinul úspěšný koncept se skvělými vozy a také jezdci v tomto šampionátu. To je ta přidaná hodnota mezinárodních závodů, která vyvolá zájem jednotlivých kontinentů."
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.