Tým Sumo Power se rozhodl angažovat Nickyho Catsburga, který nově utvoří jezdeckou dvojici v Nissanu GT-R s Enriquem Bernoldim. Catsburg sezonu začínal v Corvette po boku Hezemanse, na Silverstone se na jeho místě objevil Andreas Zuber, ve Španělsku to bude Nico Verdonck.
číslo
tým
auto
jezdci
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Vanina Ickx (BEL) Christopher Nygaard (DNK)
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Yann Clairay (FRA) Antoine Leclerc (FRA)
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06
Mike Hezemans (NLD) Nico Verdonck (BEL)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Nicky Catsburg (NED)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Nicky Pastorelli (ITA) Dominik Schwager (DEU)
38
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Bertrand Baguette (BEL)
47
DKR Engineering
Corvette Z06
Michael Rossi (FRA) Dimitri Enjalbert (FRA)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?