Tým Sumo Power se rozhodl angažovat Nickyho Catsburga, který nově utvoří jezdeckou dvojici v Nissanu GT-R s Enriquem Bernoldim. Catsburg sezonu začínal v Corvette po boku Hezemanse, na Silverstone se na jeho místě objevil Andreas Zuber, ve Španělsku to bude Nico Verdonck.
číslo
tým
auto
jezdci
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Vanina Ickx (BEL) Christopher Nygaard (DNK)
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Yann Clairay (FRA) Antoine Leclerc (FRA)
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06
Mike Hezemans (NLD) Nico Verdonck (BEL)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Nicky Catsburg (NED)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Nicky Pastorelli (ITA) Dominik Schwager (DEU)
38
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Bertrand Baguette (BEL)
47
DKR Engineering
Corvette Z06
Michael Rossi (FRA) Dimitri Enjalbert (FRA)
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?