Tým Sumo Power se rozhodl angažovat Nickyho Catsburga, který nově utvoří jezdeckou dvojici v Nissanu GT-R s Enriquem Bernoldim. Catsburg sezonu začínal v Corvette po boku Hezemanse, na Silverstone se na jeho místě objevil Andreas Zuber, ve Španělsku to bude Nico Verdonck.
číslo
tým
auto
jezdci
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Vanina Ickx (BEL) Christopher Nygaard (DNK)
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Yann Clairay (FRA) Antoine Leclerc (FRA)
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06
Mike Hezemans (NLD) Nico Verdonck (BEL)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Nicky Catsburg (NED)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Nicky Pastorelli (ITA) Dominik Schwager (DEU)
38
All-Inkl.com Munnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Bertrand Baguette (BEL)
47
DKR Engineering
Corvette Z06
Michael Rossi (FRA) Dimitri Enjalbert (FRA)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.