Tento víkend se jede poslední závod šampionátu FIA GT1 v Evropě. Silné stroje kategorie GT1 se tentokrát představí na španělském okruhu v Navaře. Přinášíme Vám časový harmonogram víkendu.
Sobota, 24. října:
09:10-09:50 Superleague Formula Free Practice
1010:00-11:20 FIA GT1 World Championship Free practice
11:30-12:10 Superleague Formula Free practice
12:20-13:40 FIA GT1 World Championship Pre-Qualifying
13:50-15:10 Superleague Formula Knock Outs
16:45-17:45 FIA GT1 World Championship Qualifying (20'/7'/15'/8'/10')
Neděle, 25. října:
08:00-08:30 FIA GT1 World Championship Warm-Up
10:00-11:00 FIA GT1 World Championship Qualifying Race
12:40-13:20 Superleague Formula Race 1
13:45-14:25 Superleague Formula Race 2
14:35-14:45 Superleague Formula Race 3
16:00-17:00 FIA GT1 World Championship Championship Race
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.