Stáj Matech se postarala o další změnu v jezdeckém poli šampionátu FIA GT1. Švýcarský tým mění své jezdce dost často. Jediným závodníkem, který v týmu vydržel od začátku roku, je Thomas Mutsch. U Matechu počínaje závodem v Německu končí i Romain Grosjean.
A pokračuje: "Teď máme jednu z nejsilnějších jezdeckých sestav v šampionátu. Jsem si jistý úspěchem. Prost měl možnost vyzkoušet si auto během testu, který jsme uspořádali. Hned od začátku dosahoval rychlosti našich stálých jezdců."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?