U Matechu střídá Grosjeana Prost!

Mutsch, Thomas
Mutsch, Thomas, foto: DPPI / FIA GT
iM2 28. srpna 2010 11:52
Sdílej:

Stáj Matech se postarala o další změnu v jezdeckém poli šampionátu FIA GT1. Švýcarský tým mění své jezdce dost často. Jediným závodníkem, který v týmu vydržel od začátku roku, je Thomas Mutsch. U Matechu počínaje závodem v Německu končí i Romain Grosjean.

Tentokrát se však nejedná o jezdeckou výměnu v důsledku nekonkurenceschopnosti daného pilota. Mladý Francouz se totiž rozhodl soustředit na šampionát GP2. Za dobu svého působení ve FIA GT dokázal Romain vyhrát dva závody a v pořadí jezdců se dlouho vyhříval na čele. Určitě můžeme říct, že patřil mezi nejrychlejší jezdce v šampionátu. Náhradníkem za Grosjeana se stal Nicolas Prost, syn bývalého šampióna F1, Alaina Prosta. Nicolas doposud závodil v Le Mans Series. "Jsem opravdu potěšen skutečností, že tým doplnil Nicolas," říká týmový manažer, Martin Bartek.

A pokračuje: "Teď máme jednu z nejsilnějších jezdeckých sestav v šampionátu. Jsem si jistý úspěchem. Prost měl možnost vyzkoušet si auto během testu, který jsme uspořádali. Hned od začátku dosahoval rychlosti našich stálých jezdců."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Komentář
Jan Staněk alias Electro Dad

Jan Staněk alias Electro Dad: Život s elektromobilem v zimě

V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.

Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.