Stáj Matech se postarala o další změnu v jezdeckém poli šampionátu FIA GT1. Švýcarský tým mění své jezdce dost často. Jediným závodníkem, který v týmu vydržel od začátku roku, je Thomas Mutsch. U Matechu počínaje závodem v Německu končí i Romain Grosjean.
A pokračuje: "Teď máme jednu z nejsilnějších jezdeckých sestav v šampionátu. Jsem si jistý úspěchem. Prost měl možnost vyzkoušet si auto během testu, který jsme uspořádali. Hned od začátku dosahoval rychlosti našich stálých jezdců."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?