Konečné rozhodnutí o titulu pro posádku Michael Bartels a Andrea Bertolini by mělo padnout již dnes, při zasedání světové rady v Paříži.
Dvojice stáje Vitaphone si čtvrtým místem z belgického Zolderu zajistila titul v mistrovství FIA GT. Bartels s Bertolinim porazili dvojici Hezemans/Kumpen v Corvette stáje PK Carsport. Jenže po závěrečném závodu byly proti Vitaphone vzneseny hned tři protesty!
První a nejvážnější protest se týká velkého množství mechaniků, kteří během zastávky v boxech obsluhovali vůz Bartels/Bertolini. Komisaři v Zolderu rozhodli o potrestání týmu Vitaphone dodatečným přičtením penalizace 30 vteřin. Tato penalizace v konečném důsledku ale nic nezměnila.
Tým PK Carsport je toho mínění, že by měli Bartels s Bertolinim dostat tvrdší penalizaci, proto proti 30s penalizaci podali odvolání. Oficiální potvrzení nebo změna výsledků z Zolderu a tím i potvrzení a nebo změna výsledků letošní sezony se očekává zítra.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?