Konečné rozhodnutí o titulu pro posádku Michael Bartels a Andrea Bertolini by mělo padnout již dnes, při zasedání světové rady v Paříži.
Dvojice stáje Vitaphone si čtvrtým místem z belgického Zolderu zajistila titul v mistrovství FIA GT. Bartels s Bertolinim porazili dvojici Hezemans/Kumpen v Corvette stáje PK Carsport. Jenže po závěrečném závodu byly proti Vitaphone vzneseny hned tři protesty!
První a nejvážnější protest se týká velkého množství mechaniků, kteří během zastávky v boxech obsluhovali vůz Bartels/Bertolini. Komisaři v Zolderu rozhodli o potrestání týmu Vitaphone dodatečným přičtením penalizace 30 vteřin. Tato penalizace v konečném důsledku ale nic nezměnila.
Tým PK Carsport je toho mínění, že by měli Bartels s Bertolinim dostat tvrdší penalizaci, proto proti 30s penalizaci podali odvolání. Oficiální potvrzení nebo změna výsledků z Zolderu a tím i potvrzení a nebo změna výsledků letošní sezony se očekává zítra.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?