Spa je zapomenuto, teď na Bukurešť

Sharp/Wendlinger
Sharp/Wendlinger, foto: DPPI / FIA GT
iM2 20. srpna 2008 09:58
Sdílej:

Po brzkém výpadku ve Spa jde teď tým okolo Karla Wendlingera k dalšímu závodu v Rumunsku.

Jetalliance stojí před dalším úkolem: Uspět tento týden v úzkých uličkách Bukurešti. Závodit se bude kolem paláce, ve kterém dnes sídlí parlament. Pojedou se hned dva závody, jeden v sobotu a druhý v neděli. V obou budou mít jezdci hodinu na to, aby ukázali, co je v nich. Po velmi brzkém výpadku ve 24h ve Spa má tým velkou motivaci v Rumunsku uspět. V průběžné klasifikaci jsou jezdci Karl Wendlinger a Ryan Sharp na páté pozici, když na první místo ztrácí 20 bodů. Skot by chtěl opravdu vyhrát: „Závod ve Spa je už za námi, my teď jedeme do Bukurešti pro vítězství. Myslím, že máme poměrně solidní šanci.“ „Městská trať neodpouští žádné chyby,“ říká Wendlinger o Bukurešti. „V trénincích musíme najít dobrou trakci. Na našem Aston Martinu DBR9 musíme také optimálně vyladit brzdy, to je základní kámen úspěchu. Ale to se nám podařilo solidně vyřešit již v minulém roce. Proto jsem teď velmi optimistický.“
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.