Larbre Competition, jeden z nejúspěšnějších týmů historie FIA GT oznámil, že se vrací do tohoto šampionátu v nadcházející sezóně. Jejich novou zbraní bude Saleen S7R pilotovaný belgickými jezdci Vincentem Vossem a Grégorym Franchim.
Pro rok 2008 má tým vysoké ambice, chtěl by se umísťovat mezi top týmy. „Vzhledem ke kvalitě soutěže jsme se náš vstup snažili pokud možno co nejvíce zkvalitnit. Výkon Saleenu S7R je výborný. Jezdce máme také dobré, Vincent nemá co dokazovat a Grégory loni ukázal, že má kvality na to, aby jezdil na špici,“ říká Jack Leconte.
Vincent Vosse vysvětluje jeho výběr: „Vždy, když jsem jel za Larbre, tak jsem skončil na pódiu v 24 Hours of Spa včetně velkolepého vítězství v roce 2002. To bylo jedno z nejlepších v mé kariéře. Když k tomu přidáme titul, který jsem s týmem vyhrál v roce 2006 v Le Mans Series, může tato nová stránka být v mé kariéře synonymem s úspěchem. Mimo to jsem ve FIA GT dodnes vyhrál dva závody a devatenáctkrát jsem stál na pódiu. Samozřejmě je mým cílem další zlepšení této statistiky během sezóny.“
Greg Franchi také jel závod Total 24 Hours of Spa v roce 2007 a skončil šestý. Jeho týmovým kolegou byl Luc Alphand, když osedlali Corvette C6R týmu Aventures. „Po učení se v sezóně 2007 je pro mě čas zařadit vyšší rychlostní stupeň. Náš tým je opravdu skvělý a jezdit s Vincentem pro mě může znamenat jezdit na špici. Když k tomu přidáte Saleen, tak jen mohu dodat, všechna světla jsou zelená!“
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?