Wendlinger a Ruberti v Monze na pole position

Wendlinger, Karl
Wendlinger, Karl, foto: www.auto-news.cz
ar1 24. června 2007 10:07
Sdílej:

FIA GT - MONZA - KVALIFIKACE: Karl Wendlinger zajistil s vozem č. 33 Aston Martin DBR9 pro Rakouský tým Jetalliance na nedělní závod v italské Monze první pole position.

Rakušan zaznamenal čas 1:44.945, půl sekundy před druhým vozem v pořadí. Jde o čtvrté pole position Karla Wendlingera ve FIA GT, avšak první od roku 1999! Wendlinger měl sdílet první řadu společně s Peterem Koxem na voze č. 8 All-Inkl.com Racing Lamborghini Murciélago tomu však selhalo měření časomíry a nebyl klasifikován.

Na druhou pozici se tak dostalo č. 2 Vitaphone Racing Team Maserati MC 12, řízeno Christianem Montanarim, následován vozem č. 12 Scuderia Playteam Sarafree řízeném Alessandro Pier Guidim. Obě Maserati jistí zezadu dvě Corvety,  č. 5 Carsport Holandska C6 (Deletraz) a č. 4 C5 PK Carsport (Kumpen).

Ve třídě GT2 zajela své první pole position s časem 1:50.959 posádka týmu Racing Team Edil Cris s jezdcem Paolo Rubertim a vozem 52 Ferrari 430 GT2.

Kvalifikace - MONZA:  

1

33

GT1

Wendlinger/Sharp

Aston Martin DBR9

1:44.945

7

198.72

2

2

GT1

Ramos/Montanari

Maserati MC12 GT1

1:45.464

6

0.519

197.74

3

12

GT1

Giannoccaro/Pier Guidi

Maserati MC12 GT1

1:45.509

5

0.564

197.65

4

5

GT1

Deletraz/Hezemans

Corvette C6R

1:45.595

5

0.650

197.49

5

4

GT1

Kumpen/Longin

Corvette C5R

1:45.715

6

0.770

197.27

6

1

GT1

Bartels/Biagi

Maserati MC12 GT1

1:45.738

8

0.793

197.23

7

23

GT1

Babini/Davies

Aston Martin DBR9

1:45.746

6

0.801

197.21

8

11

GT1

Bertolini/Piccini

Maserati MC12 GT1

1:45.775

6

0.830

197.16

9

36

GT1

Lichtner-Hoyer/Lechner

Aston Martin DBR9

1:45.915

8

0.970

196.90

10

22

GT1

Toccacelo/Monfardini

Aston Martin DBR9

1:46.099

7

1.154

196.56

11

19

GT1

Peter/Hines

Corvette Z06

1:46.857

5

1.912

195.16

12

7

GT1

Bouchut/Mucke

Lamborghini Murcielago

1:47.364

6

2.419

194.24

13

21

GT1

Kessel/Case

Ferrari 575 Maranello

1:48.391

4

3.446

192.40

14

14

GT1

Jakubowski/Labhardt

Ferrari 550 Maranello

1:48.920

8

3.975

191.46

15

16

GT1

MacAri/Aucott

Maserati MC12 GT1

1:49.315

8

4.370

190.77

16

18

GT1

Cloet/Casadei

Corvette C5R

1:50.433

7

5.488

188.84

17

52

GT2

Ruberti/Pasini

Ferrari 430 GT2

1:50.959

7

6.014

187.95

18

50

GT2

Vilander/Muller

Ferrari 430 GT2

1:51.017

6

6.072

187.85

19

51

GT2

Bruni/Ortelli

Ferrari 430 GT2

1:51.028

6

6.083

187.83

20

74

GT2

Busnelli/Zani

Porsche 997 GT3 RSR

1:51.206

5

6.261

187.53

21

99

GT2

MacHitski/Edwards

Porsche 997 GT3 RSR

1:51.541

8

6.596

186.97

22

20

GT1

Vannelet/Engelhorn

Corvette C5R

1:51.579

6

6.634

186.90

23

53

GT2

Cressoni/Rugolo

Ferrari 430 GT2

1:51.718

7

6.773

186.67

24

97

GT2

Collard/Malucelli

Porsche 997 GT3 RSR

1:51.929

3

6.984

186.32

25

62

GT2

Mullen/Enge

Ferrari 430 GT2

1:52.628

7

7.683

185.16

26

15

GT1

Waaijenberg/Kutemann

Maserati MC12 GT1

1:53.251

7

8.306

184.14

27

63

GT2

Niarchos/Kirkaldy

Ferrari 430 GT2

1:54.634

7

9.689

181.92

28

60

GT2

Penders/Lamot

Porsche 997 GT3 RSR

1:55.487

7

10.542

180.58

29

102

G2

Carcone/Stepec

Chrysler Viper GTS-R

1:55.671

5

10.726

180.29

Neklasifikováni

--

8

GT1

Menten/Kox

Lamborghini Murcielago

0

N/A

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.