V dramatickém závodě na německém okruhu Oschersleben se dokázal Adam Lacko, pilotující vůz týmu Farnbacher Racing, prokličkovat z 26. místa na startu až na 14. příčku v cíli a znovu tak bodoval do celkového hodnocení šampionátu.
I když v sobotní kvalifikaci dosáhl Adam Lacko 21. času, na startovním roštu nedělního závodu figuroval až na 26. pozici. Důvodem byla penalizace v podobě posunutí jezdce na startu o pět míst zpět, kterou obdrželo hned několik pilotů ještě za páteční volné tréninky. Jezdec týmu Farnbacher Racing doplatil na to, že svého nejrychlejšího času dosáhl v kole, kdy byly vyvěšeny žluté vlajky, byť k jejich vyvěšení došlo až po Lackově průjezdu inkriminovaným úsekem.
Ve vyrovnaném startovním poli osmatřiceti vozů nebyla v průběhu druhého podniku Porsche Carrera Cupu 2007 nouze o dramatické okamžiky, kolize závodních strojů, atraktivní souboje a skvělé předjížděcí manévry. Tvrdě se bojovalo jak na čele startovního pole, tak v jeho hloubi. Svým výkonem na sebe upozornil Adam Lacko, jehož si díky atraktivním soubojům se soupeři všímaly i televizní kamery a díky přímému přenosu TV Galaxie jej tak mohli v akci sledovat i čeští fanoušci.
Adam Lacko: „Byl to docela těžký závod, kdy se mi hlavně v úvodu dařilo téměř v každém kole předjet některého ze soupeřů. Později jsem se musel vyhýbat i jedné menší kolizi. Celkově jsem se závodem spokojený.“
Antonín Charouz: „Z výsledku nejsem úplně nadšený, čekal jsem, že Adam bude do desátého místa. Nedá se nic dělat, Adam se musí dál učit.“
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, závod: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 34:09.314 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -1.552 3. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -4.054 4. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -4.705 5. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -5.712 6. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -12.958 7. Pla, Olivier (MRS-Team) -13.430 8. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -16.667 9. Neuhauser, Hannes (Mamerow Racing) -19.431 10. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -19.915 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -42.686 BPA sport marketing a.s.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?