V dramatickém závodě na německém okruhu Oschersleben se dokázal Adam Lacko, pilotující vůz týmu Farnbacher Racing, prokličkovat z 26. místa na startu až na 14. příčku v cíli a znovu tak bodoval do celkového hodnocení šampionátu.
I když v sobotní kvalifikaci dosáhl Adam Lacko 21. času, na startovním roštu nedělního závodu figuroval až na 26. pozici. Důvodem byla penalizace v podobě posunutí jezdce na startu o pět míst zpět, kterou obdrželo hned několik pilotů ještě za páteční volné tréninky. Jezdec týmu Farnbacher Racing doplatil na to, že svého nejrychlejšího času dosáhl v kole, kdy byly vyvěšeny žluté vlajky, byť k jejich vyvěšení došlo až po Lackově průjezdu inkriminovaným úsekem.
Ve vyrovnaném startovním poli osmatřiceti vozů nebyla v průběhu druhého podniku Porsche Carrera Cupu 2007 nouze o dramatické okamžiky, kolize závodních strojů, atraktivní souboje a skvělé předjížděcí manévry. Tvrdě se bojovalo jak na čele startovního pole, tak v jeho hloubi. Svým výkonem na sebe upozornil Adam Lacko, jehož si díky atraktivním soubojům se soupeři všímaly i televizní kamery a díky přímému přenosu TV Galaxie jej tak mohli v akci sledovat i čeští fanoušci.
Adam Lacko: „Byl to docela těžký závod, kdy se mi hlavně v úvodu dařilo téměř v každém kole předjet některého ze soupeřů. Později jsem se musel vyhýbat i jedné menší kolizi. Celkově jsem se závodem spokojený.“
Antonín Charouz: „Z výsledku nejsem úplně nadšený, čekal jsem, že Adam bude do desátého místa. Nedá se nic dělat, Adam se musí dál učit.“
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, závod: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 34:09.314 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -1.552 3. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -4.054 4. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -4.705 5. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -5.712 6. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -12.958 7. Pla, Olivier (MRS-Team) -13.430 8. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -16.667 9. Neuhauser, Hannes (Mamerow Racing) -19.431 10. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -19.915 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -42.686 BPA sport marketing a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.