V dramatickém závodě na německém okruhu Oschersleben se dokázal Adam Lacko, pilotující vůz týmu Farnbacher Racing, prokličkovat z 26. místa na startu až na 14. příčku v cíli a znovu tak bodoval do celkového hodnocení šampionátu.
I když v sobotní kvalifikaci dosáhl Adam Lacko 21. času, na startovním roštu nedělního závodu figuroval až na 26. pozici. Důvodem byla penalizace v podobě posunutí jezdce na startu o pět míst zpět, kterou obdrželo hned několik pilotů ještě za páteční volné tréninky. Jezdec týmu Farnbacher Racing doplatil na to, že svého nejrychlejšího času dosáhl v kole, kdy byly vyvěšeny žluté vlajky, byť k jejich vyvěšení došlo až po Lackově průjezdu inkriminovaným úsekem.
Ve vyrovnaném startovním poli osmatřiceti vozů nebyla v průběhu druhého podniku Porsche Carrera Cupu 2007 nouze o dramatické okamžiky, kolize závodních strojů, atraktivní souboje a skvělé předjížděcí manévry. Tvrdě se bojovalo jak na čele startovního pole, tak v jeho hloubi. Svým výkonem na sebe upozornil Adam Lacko, jehož si díky atraktivním soubojům se soupeři všímaly i televizní kamery a díky přímému přenosu TV Galaxie jej tak mohli v akci sledovat i čeští fanoušci.
Adam Lacko: „Byl to docela těžký závod, kdy se mi hlavně v úvodu dařilo téměř v každém kole předjet některého ze soupeřů. Později jsem se musel vyhýbat i jedné menší kolizi. Celkově jsem se závodem spokojený.“
Antonín Charouz: „Z výsledku nejsem úplně nadšený, čekal jsem, že Adam bude do desátého místa. Nedá se nic dělat, Adam se musí dál učit.“
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, závod: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 34:09.314 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -1.552 3. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -4.054 4. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -4.705 5. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -5.712 6. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -12.958 7. Pla, Olivier (MRS-Team) -13.430 8. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -16.667 9. Neuhauser, Hannes (Mamerow Racing) -19.431 10. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -19.915 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -42.686 BPA sport marketing a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?