V dramatickém závodě na německém okruhu Oschersleben se dokázal Adam Lacko, pilotující vůz týmu Farnbacher Racing, prokličkovat z 26. místa na startu až na 14. příčku v cíli a znovu tak bodoval do celkového hodnocení šampionátu.
I když v sobotní kvalifikaci dosáhl Adam Lacko 21. času, na startovním roštu nedělního závodu figuroval až na 26. pozici. Důvodem byla penalizace v podobě posunutí jezdce na startu o pět míst zpět, kterou obdrželo hned několik pilotů ještě za páteční volné tréninky. Jezdec týmu Farnbacher Racing doplatil na to, že svého nejrychlejšího času dosáhl v kole, kdy byly vyvěšeny žluté vlajky, byť k jejich vyvěšení došlo až po Lackově průjezdu inkriminovaným úsekem.
Ve vyrovnaném startovním poli osmatřiceti vozů nebyla v průběhu druhého podniku Porsche Carrera Cupu 2007 nouze o dramatické okamžiky, kolize závodních strojů, atraktivní souboje a skvělé předjížděcí manévry. Tvrdě se bojovalo jak na čele startovního pole, tak v jeho hloubi. Svým výkonem na sebe upozornil Adam Lacko, jehož si díky atraktivním soubojům se soupeři všímaly i televizní kamery a díky přímému přenosu TV Galaxie jej tak mohli v akci sledovat i čeští fanoušci.
Adam Lacko: „Byl to docela těžký závod, kdy se mi hlavně v úvodu dařilo téměř v každém kole předjet některého ze soupeřů. Později jsem se musel vyhýbat i jedné menší kolizi. Celkově jsem se závodem spokojený.“
Antonín Charouz: „Z výsledku nejsem úplně nadšený, čekal jsem, že Adam bude do desátého místa. Nedá se nic dělat, Adam se musí dál učit.“
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, závod: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 34:09.314 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -1.552 3. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -4.054 4. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -4.705 5. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -5.712 6. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -12.958 7. Pla, Olivier (MRS-Team) -13.430 8. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -16.667 9. Neuhauser, Hannes (Mamerow Racing) -19.431 10. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -19.915 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -42.686 BPA sport marketing a.s.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?