Piloti Davies a Biagi pohodlně zvítězili s vozem Maserati MC 12, zatímco Michael Bartels a Andrea Bertolini se se stejným vozem stali šampiony třídy GT1 roku 2006.
Davies a Biagi zvítězili v letošní sezóně už podruhé. Jejich týmoví kolegové ze stáje Vitaphone vybojovali druhé místo a bezpečně si tak zajistili letošní titul. Jejich největší soupeři, posádky vozů Phoenix Aston Martin DBR9 a především Zakspeed Saleen s Jarkem Janišem v čele, je nemohli ohrozit.
Aston Martin totiž vůbec nepřijel do cíle a Jarek Janiš měl na Saleenu problém s hořícími brzdami ve třetí hodině závodu. Kvůli zdržení se propadli až na šestou pozici ve třídě GT1, přitom do té doby byli jasnými favority na vítězství. V Dubaji tak již nemohou Bertiliniho s Bartelsem o titul připravit.
Třídu GT2 znovu ovládl tým Scuderia Ecosse, ale tentokrát s Timem Mullenem a Marinem Franchittim. Šampionát ve třídě GT2 tak stále není rozhodnutý.
Výsledky posledního závodu FIA GT Průběžná pořadí pilotů, posádek a vozů ve třídách GT1 a GT2
Foto: annimages.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?