Dijon: Jarek Janiš na Pole position

Janiš, Jaroslav
Janiš, Jaroslav, foto: DPPI / FIA GT
ar1 2. září 2006 18:22
Sdílej:

Jarek Janiš zajel v pro start v šestém podniku letošního mistrovství své další Pole position, kdežto ve třídě GT 2 drží monopol na Pole position tým Scuderia Ecosse.

Janiš vybojoval své Pole position v jubilejním 100. podniku historie šampionátu FIA GT, když zajel na okruhu v Dijonu senzační čas 1:14.623. Odstartuje před posádkou  č. 2 Vitaphone Maserati MC 12 a č. 33 Race Alliance Aston Martin DBR9.

Ve třídě GT 2 potvrdil svým 5. Pole position svoji dominanci Andrew Kirkaldy, jenž drží s vozem č. 62 Scuderia Ecosse Ferrari 430 GT2 v letošní sezoně tento primát pouze pro stáj Scuderia Ecosse. Odstartuje před svými soupeři oběma vozy AF Corse Scuderia Ecosse Ferrari, Jaime Melo a Mika Salo.Výsledky kvalifikace: 

P

Č

Posádka

Vůz

Rozdíl

Prům. rychl

Kola

Čas 1

1

9

GT1

Bert/Janis

Saleen S7R

183.32

3

01:14.6

2

2

GT1

Davies/Biagi

Maserati MC12 GT1

0.724

181.56

6

01:15.3

3

4

GT1

Longin/Kumpen/Hezemans

Corvette C6R

0.773

181.44

5

01:15.4

4

33

GT1

Wendlinger/Peter

Aston Martin DBR9

0.754

181.48

8

01:15.4

5

5

GT1

Deletraz/Piccini

Aston Martin DBR9

0.827

181.31

7

01:15.5

6

1

GT1

Bartels/Bertolini

Maserati MC12 GT1

0.939

181.04

6

01:15.6

7

38

GT1

Bouchut/Leuenberger

Lamborghini Murcielago

1.396

179.95

9

01:16.0

8

23

GT1

Pescatori/Babini

Aston Martin DBR9

1.469

179.78

9

01:16.1

9

24

GT1

Gollin/Ramos

Aston Martin DBR9

2.042

178.43

8

01:16.7

10

11

GT1

Balfe/Taylor

Saleen S7R

2.202

178.06

11

01:16.8

11

62

GT2

Kinch/Kirkaldy

Ferrari 430 GT2

4.134

173.69

8

01:18.8

12

58

GT2

Bobbi/Melo

Ferrari 430 GT2

4.581

172.71

6

01:19.2

13

59

GT2

Salo/Aguas

Ferrari 430 GT2

4.611

172.65

5

01:19.2

14

55

GT2

Sugden/Alexander

Ferrari 430 GT2

4.642

172.58

12

01:19.3

15

63

GT2

Niarchos/Mullen

Ferrari 430 GT2

4.961

171.89

5

01:19.6

16

75

GT2

Collard/Riccitelli

Porsche 996 GT3 RSR

5.625

170.47

7

01:20.2

17

74

GT2

Moccia/Busnelli

Porsche 996 GT3 RSR

6.943

167.71

7

01:21.6

18

101

G2

Leinders/Kuppens

Gillet Vertigo

7.394

166.79

7

01:22.0

19

66

GT2

Ried/Felbermayr Jr

Porsche 996 GT3 RSR

8.064

165.44

13

01:22.7

20

77

GT2

Konopka/Rosina

Porsche 996 GT3 RS

8.187

165.19

8

01:22.8

21

56

GT2

Gosse/Kutemann

Ferrari 430 GT2

10.199

161.27

10

01:24.8

22

69

GT2

Felbermayr/Ried

Porsche 996 GT3 RS

10.27

161.14

6

01:24.9

Foto: DPPI / FIAGT

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.