Dijon: Jarek Janiš na Pole position

Janiš, Jaroslav
Janiš, Jaroslav, foto: DPPI / FIA GT
ar1 2. září 2006 18:22
Sdílej:

Jarek Janiš zajel v pro start v šestém podniku letošního mistrovství své další Pole position, kdežto ve třídě GT 2 drží monopol na Pole position tým Scuderia Ecosse.

Janiš vybojoval své Pole position v jubilejním 100. podniku historie šampionátu FIA GT, když zajel na okruhu v Dijonu senzační čas 1:14.623. Odstartuje před posádkou  č. 2 Vitaphone Maserati MC 12 a č. 33 Race Alliance Aston Martin DBR9.

Ve třídě GT 2 potvrdil svým 5. Pole position svoji dominanci Andrew Kirkaldy, jenž drží s vozem č. 62 Scuderia Ecosse Ferrari 430 GT2 v letošní sezoně tento primát pouze pro stáj Scuderia Ecosse. Odstartuje před svými soupeři oběma vozy AF Corse Scuderia Ecosse Ferrari, Jaime Melo a Mika Salo.Výsledky kvalifikace: 

P

Č

Posádka

Vůz

Rozdíl

Prům. rychl

Kola

Čas 1

1

9

GT1

Bert/Janis

Saleen S7R

183.32

3

01:14.6

2

2

GT1

Davies/Biagi

Maserati MC12 GT1

0.724

181.56

6

01:15.3

3

4

GT1

Longin/Kumpen/Hezemans

Corvette C6R

0.773

181.44

5

01:15.4

4

33

GT1

Wendlinger/Peter

Aston Martin DBR9

0.754

181.48

8

01:15.4

5

5

GT1

Deletraz/Piccini

Aston Martin DBR9

0.827

181.31

7

01:15.5

6

1

GT1

Bartels/Bertolini

Maserati MC12 GT1

0.939

181.04

6

01:15.6

7

38

GT1

Bouchut/Leuenberger

Lamborghini Murcielago

1.396

179.95

9

01:16.0

8

23

GT1

Pescatori/Babini

Aston Martin DBR9

1.469

179.78

9

01:16.1

9

24

GT1

Gollin/Ramos

Aston Martin DBR9

2.042

178.43

8

01:16.7

10

11

GT1

Balfe/Taylor

Saleen S7R

2.202

178.06

11

01:16.8

11

62

GT2

Kinch/Kirkaldy

Ferrari 430 GT2

4.134

173.69

8

01:18.8

12

58

GT2

Bobbi/Melo

Ferrari 430 GT2

4.581

172.71

6

01:19.2

13

59

GT2

Salo/Aguas

Ferrari 430 GT2

4.611

172.65

5

01:19.2

14

55

GT2

Sugden/Alexander

Ferrari 430 GT2

4.642

172.58

12

01:19.3

15

63

GT2

Niarchos/Mullen

Ferrari 430 GT2

4.961

171.89

5

01:19.6

16

75

GT2

Collard/Riccitelli

Porsche 996 GT3 RSR

5.625

170.47

7

01:20.2

17

74

GT2

Moccia/Busnelli

Porsche 996 GT3 RSR

6.943

167.71

7

01:21.6

18

101

G2

Leinders/Kuppens

Gillet Vertigo

7.394

166.79

7

01:22.0

19

66

GT2

Ried/Felbermayr Jr

Porsche 996 GT3 RSR

8.064

165.44

13

01:22.7

20

77

GT2

Konopka/Rosina

Porsche 996 GT3 RS

8.187

165.19

8

01:22.8

21

56

GT2

Gosse/Kutemann

Ferrari 430 GT2

10.199

161.27

10

01:24.8

22

69

GT2

Felbermayr/Ried

Porsche 996 GT3 RS

10.27

161.14

6

01:24.9

Foto: DPPI / FIAGT

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.