Nový městský okruh měl hostit začátkem října letošního roku osmý závod desetidílného seriálu. Rumunští organizátoři však na poslední chvíli smlouvu vypovídají a vozy GT míří na Hungaroring.
Po sérii jednání, kterých s zúčastnili představitelé Rumunska a Bukurešti, známý architekt závodních okruhů Hermann Tilke a organizační složky seriálu FIA GT, bylo vypovězení smlouvy rumunskou stranou podle sdělení organizátora nečekané. Za dvanáct let šampionátu nebylo nutné nikdy takovou krizi řešit.
Bukurešť podle všeho nahradí technický a na místa k předjíždění skoupý maďarský Hungaroring v o týden dřívějším termínu.
Foto: annimages.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?