Zatímco páteční obrazový dokument z Masarykova automotodromu v Brně byl zaměřen především na boxy, odkryté závodní stroje a atmosféru na pitlane, sobotní fotografie zahrnují dění na závodní dráze.
Na snímcích pořízeným přímo z obslužné komunikace okruhu v průběhu přípravy na odpolední kvalifikaci se můžete podrobně seznámit prakticky s celým startovním polem obou tříd GT1 a GT2.
Nechybí z kačírku se "drápající" Porsche 996 GT3 RSR týmu Renauer ani pozdější severén nejsilnější třídy a celého brněnského víkendu Saleen S7-R týmu Zakspeed, pilotovaný dvojicí Janiš/Bert.
Foto: annimages.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?