Jakkoliv uznáváme, že tuning je vždy záležitostí osobních preferencí, tuhle úpravu Jeepu jednoduše nechápeme. Pokud totiž chcete jezdit v něčem podobně extravagantním, šeredném a reálně nebezpečném, zřejmě musíte postrádat byť jen stopy po soudnosti. Jinak si tohle neumíme vysvětlit.
Chápeme, že tuning automobilu je vždy tak trochu odrazem autora. Ani v nejděsivějších představách si však neumíme představit, co se muselo honit hlavou autorovi této prazvláštní, temné a děsivé modifikace dříve vcelku pohledného Jeepu Grand Cherokee.
Stroj, který se objevil na Redditu, vzbuzuje v lidech různé typy reakcí. Nikdy se však nejedná o zrovna pozitivní slova. Ostatně není se čemu divit, protože osadit automobil takovouhle směsí laciných doplňků chce skutečnou odvahu a hroší kůži.
Pokud si vůz prohlédneme na fotografiích ze všech stran, zjistíme, že jeho karoserii zdobí obrovské množství lebek, desítky ostnů, pár žraloků, několik nálepek Monster Energy, celá plejáda přídavných světlometů, poziční odrazky, americké vlaky a pár zřejmě zakázkově vyráběných nálepek. Vše pak dovršuje jméno „Diablo" na kapotě.
Jakkoliv se nám tahle úprava nelíbí, podstatně důležitější nám přijde skutečnost, že by mohla být i dost nebezpečná. V případě srážky s chodcem totiž bodce na kapotě a dveřích rozhodně ničemu nepomohou. Na koncovky výfuků navíc byly navařeny zřejmě plechové plameny a místo tažného zařízení ční nástavec se dvěma tažnými oky, uprostřed kterého je umístěn lodní šroub.
Jakkoliv jsou naše názory na stanice STK a jejich posedlost některými detaily mnohdy kritické, jsme docela rádi, že tohle by žádný soudný technik nenechal projít. Díky bohu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?