Pokud se chcete vypravit na ženevský autosalon, rozhodně si nenechte ujít příležitost prohlédnout si úchvatné Porsche Panamera Stinger GTR, za jehož úpravou stojí světoznámá tuningová společnost TopCar. Nejedná se však o pouhou prezentaci - společnost totiž doufá, že zde pro svůj produkt najde toho správného kupce.
Úprava Stinger GTR totiž není vůbec lacinou záležitostí. Speciální balíček úprav, který zahrnuje nové nárazníky, upravený přívod vzduchu, pře-designované denní svícení, nové prahy, zvláštní sadu litých kol a kapotu s difuzérem z nelakovaného karbonu totiž vyjde na 24 556 Euro, tedy téměř 623 000 korun.
Ani tohle však není konečná suma. Pokud byste měli zájem o lakování ve dvou odstínech, kožený interiér nebo řadu karbonových doplňků, cesta dramaticky povyroste. Při pohledu do interiéru je však člověku jasné, že při navrhování těchto úprav se nikde nešetřilo. Už v základu nabídne vůz řadu karbonových doplňků, prémiová sedadla a řadu dalších cenných drobností. Pokud by vám to ale stále nestačilo, můžete dostat i detaily z 24-karátového zlata.
A na kolik to všechno vyjde? Cena zatím nebyla zveřejněna, možná aby se zájemci nevyděsili. Z pohledu do minulosti však víme, že plně naspecifikovaný Stinger GTR, vycházející z Panamery Turbo 2017, přišel na 235 000 euro, tedy necelých 6 milionů korun.
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je už ale v základu dražším modelem, což by mohlo cenu vyhoupnout o pár statisíců výš. Pokud se ale vůz na autosalonu prodá, úpravce / majitel se jistě pochlubí
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?