Pokud plánujete jakoukoliv odvážnější expedici a dobrodružství vám není cizí, pak byste měli zbystřit. Chevrolet právě na autosalonu v Buenos Aires představil svůj nový koncept nesoucí název Chevy S10 Trailboss. A jak napoví již úvodní fotografie, tenhle offroad se rozbitých cest rozhodně nebojí.
S10 Trailboss je kompaktní pick-up založený na oblíbené a osvědčené platformě S10, kterou Chevrolet vyrábí již od roku 1982. Koncept Trailboss nám ale až nápadně připomíná Toyotu Hilux Tonka, o čemž se můžete přesvědčit sami v následujícím článku.
Jinak je ale Trailboss oblečen do slušivého žluto černého designu, který známe už z Chevroletu Camaro Bumblebee (Transformers). Trailboss je také vybaven všemi dostupnými offroad doplňky tak, abyste se na vašich cestách daleko od civilizace mohli spolehnout jen sami na sebe a své auto. Dojem poctivého offroadu umocňují ochranné nárazníky a boční rámy, vysoká světlá výška, plastové podběhy a 18ti palcové kola s terénními pneumatikami.
Stránku výbavy doplňuje střešní nosič, bedna s nářadím umístěná na korbě a dostatek světla poskytne LED světelná rampa. „Šnorchl“ pak zajistí přívod vzduchu i při brodění řekou. Pohonnou jednotkou je 2,8 litrový turbodiesel o výkonu 200 koní, který poskytuje dostatek výkonu na všechny čtyři kola skrze šestistupňovou automatickou převodovku.
Interiér je chytře a prakticky proveden v inverzních barvách než exteriér. Tedy téměř vše je černé, až na pár žlutých a oranžových doplňků. I když se nejedná o doménu offroadů, Trailboss se pyšní kvalitním JBL audio systémem a Infotainmentem s plnou Andorid a Apple kompatibilitou, aby jste se pohodlně připojili kdekoliv. Jestli to budou husté deštné amazonské pralesy nebo patagonské pouště, to už záleží jen na vás.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?