Pokud sníte o tom, že vás každý pozná na vzdálenost několika desítek, ba i stovek metrů, už nic nehledejte. To, co potřebujete, je chromované Lamborghini Huracán, se kterým budete na silnicích nezaměnitelnou celebritou.
Samotné vlastnictví sportovního vozu jako je Lamborghini Huracan je zvláštní výsadou. Mnohým to ale stále nestačí, což vedlo i ke vzniku tohoto kousku.
Pod značně extravagantní chromovou fólií se nachází Lamborghini Huracan doplněné o speciální Novara body-kit od tuningové společnosti Vorsteiner. Tento kit zahrnuje nový přední nárazník, nástavce prahů, nový zadní nárazník s difuzorem a zadní křídlo. Aby úpravce alespoň trochu zlepšil jízdní vlastnosti, rozhodl se ušetřit pár kilogramů váhy výrobou nových dílů z karbonu.
Kola na voze nejsou originální. Jde o zvláštní sadu 21 palcových kol Forigato 2.0 od Navaja-ECX. Pokud by majiteli nestačila chromová fólie, mohl si tato speciální kola nechat nakombinovat ze dvou nebo tří rozdílných barev.
Co se výkonu týče, motor i výfukový systém zůstal nedotčen. Majitel se proto musí smířit se standardním výkonem Lamborghini LP610-4. To znamená výkon 610 koní a kroutící moment 560 Nm, díky kterému Lambo zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,2 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 325 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.