Pokud sníte o tom, že vás každý pozná na vzdálenost několika desítek, ba i stovek metrů, už nic nehledejte. To, co potřebujete, je chromované Lamborghini Huracán, se kterým budete na silnicích nezaměnitelnou celebritou.
Samotné vlastnictví sportovního vozu jako je Lamborghini Huracan je zvláštní výsadou. Mnohým to ale stále nestačí, což vedlo i ke vzniku tohoto kousku.
Pod značně extravagantní chromovou fólií se nachází Lamborghini Huracan doplněné o speciální Novara body-kit od tuningové společnosti Vorsteiner. Tento kit zahrnuje nový přední nárazník, nástavce prahů, nový zadní nárazník s difuzorem a zadní křídlo. Aby úpravce alespoň trochu zlepšil jízdní vlastnosti, rozhodl se ušetřit pár kilogramů váhy výrobou nových dílů z karbonu.
Kola na voze nejsou originální. Jde o zvláštní sadu 21 palcových kol Forigato 2.0 od Navaja-ECX. Pokud by majiteli nestačila chromová fólie, mohl si tato speciální kola nechat nakombinovat ze dvou nebo tří rozdílných barev.
Co se výkonu týče, motor i výfukový systém zůstal nedotčen. Majitel se proto musí smířit se standardním výkonem Lamborghini LP610-4. To znamená výkon 610 koní a kroutící moment 560 Nm, díky kterému Lambo zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,2 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 325 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?