Tuningová firma Hennessey si vzala do parády to nejlepší od značky GMC a nadělila mu pořádnou porci výkonu a ostřejší vzhled. Přečtěte si, o co se jedná.
Terčem úprav se stalo obří SUV s názvem GMC Yukon Denali. To má v sériovém provedení atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, nabízí výkon 426 koní a točivým momente 624 Nm. S motorem je pak spojena osmistupňová automatická převodovka. Jak to ale dopadlo, když se pod kapotu podívali technici z Hennessey?
Po patřičných úpravách vůz dostal označení HPE650. To znamená, že jeho osmiválec dostal nový chladicí systém, kompletní výfukové potrubí, upravený software řídící jednotky a velký kompresor. Výsledkem je mohutný výkon 659 koní při 5500 ot./min a točivý moment narostl na 892 Nm při 4200 ot./min.
Výše uvedené hodnoty jsou pak zárukou, že GMC Yukon Denali HPE650 zrychlí z 0 na 96 km/h za 4,5 sekundy a jednu čtvrtinu míle zvládne zajet za 12,9 sekundy. V tu chvíli už tohle monstrum letí rychlostí 171 km/h. Za příplatek je pak možné dokoupit výkonnější brzdový systém s kotouči Brembo a nová 22palcová kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.