Není sporu o tom, že Fiat 500 Abarth je malé, roztomilé a pořádně čiperné vozítko pro lidi, kteří jsou neradi součástí davu. Pokud se vám tento fiátek zamlouvá,ale toužíte po vyšším výkonu nemusíte zoufat. Stačí si objednat jeho úpravu u společnosti Alpha-N Performance.
Alpha-N Performance je další z nekonečné řady německých tuningových společností. Jejich poslední obětí se stal malý Abarth 500, který v loňském létě prošel decentním faceliftem.
Němečtí inženýři si připravili balík úprav pro většinu verzí, ve kterých je možné si malý ostrý hatcjback pořídit.
Packet EVOX přijde na 699 eur (cca 19 000 korun). Po jeho instalaci stoupne výkon běžného Abarthu 500 z 140 koní na 170 a hodnota točivého momentu se posune z 206 na 238 Nm.
Výkon ostrého Abarthu 595 Turismo poskočí ze 160 na 199 koňských sil. Polepší si i hodnota točivého momentu, ačkoli ne o mnoho – z 230 na 239 Nm.
Packet je možné nainstalovat i na svalnatý model 595 Competizione. Jeho výkon vyroste ze 180 na 201 koní a točivý moment se vyhoupne z hodnoty 250 na 296 Nm.
Inženýři nezapomněli ani na vrcholný model – Abarth 695 Biposto. Jeho 1,4litrový motor s turbodmychadlem před úpravou disponoval výkonem 190 koní a točivým momentem 250 Nm. Po zásahu Alpha-N Performace se hodnoty změnily na 214 koňských sil a 296 Nm.
Bohužel společnost neprozradila, jak se promění jízdní dynamika. Víme jen to, že standardní 695 Biposto dokáže sprintovat z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a jeho maximální rychlost je 230 km/h.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!