Není sporu o tom, že Fiat 500 Abarth je malé, roztomilé a pořádně čiperné vozítko pro lidi, kteří jsou neradi součástí davu. Pokud se vám tento fiátek zamlouvá,ale toužíte po vyšším výkonu nemusíte zoufat. Stačí si objednat jeho úpravu u společnosti Alpha-N Performance.
Alpha-N Performance je další z nekonečné řady německých tuningových společností. Jejich poslední obětí se stal malý Abarth 500, který v loňském létě prošel decentním faceliftem.
Němečtí inženýři si připravili balík úprav pro většinu verzí, ve kterých je možné si malý ostrý hatcjback pořídit.
Packet EVOX přijde na 699 eur (cca 19 000 korun). Po jeho instalaci stoupne výkon běžného Abarthu 500 z 140 koní na 170 a hodnota točivého momentu se posune z 206 na 238 Nm.
Výkon ostrého Abarthu 595 Turismo poskočí ze 160 na 199 koňských sil. Polepší si i hodnota točivého momentu, ačkoli ne o mnoho – z 230 na 239 Nm.
Packet je možné nainstalovat i na svalnatý model 595 Competizione. Jeho výkon vyroste ze 180 na 201 koní a točivý moment se vyhoupne z hodnoty 250 na 296 Nm.
Inženýři nezapomněli ani na vrcholný model – Abarth 695 Biposto. Jeho 1,4litrový motor s turbodmychadlem před úpravou disponoval výkonem 190 koní a točivým momentem 250 Nm. Po zásahu Alpha-N Performace se hodnoty změnily na 214 koňských sil a 296 Nm.
Bohužel společnost neprozradila, jak se promění jízdní dynamika. Víme jen to, že standardní 695 Biposto dokáže sprintovat z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a jeho maximální rychlost je 230 km/h.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.