Německého tunera Noelle Motors znají jen někteří, ale o to větším překvapením je, jak decetně upravili současné BMW 650i Gran Coupe xDrive.
Na snímcích je vidět vysoce výkonné provedení 650i se systémem pohonu všech kol a s poměrně elegantním měděným matným kovovým lakem karoserie. Tuner přidal jím navržená 20-palcová kola z lehkých s pneumatikami o rozměru 245/35 ZR20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Výsledek se tak povedl, jedná se o krásné reprezentativní auto, ovšem to hlavní se skrývá uvnitř.
Kromě toho, že 6ka Gran Coupé je velmi silná, její twin-turbo osmiválec s objemem 4,4-litru dostal výkonový doping v podobě 172 koní a 123 Nm točivého momentu. V důsledku toho se výsledné parametry vyšplhaly na výkon 622 koní a 773 Nm. To následně umožní zrychlení z 0-100 km / h za méně než 3,7 sekundy.
Pro lepší pocit se Noelle Motors rozhodlo nahradit standardní palubní číselníky těmi z modelu M6. Zbytek kabiny zůstal beze změny a pravděpodobně to je to nejlepší způsob, jak zachovat původně krásné a elegantní auto.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?