G-Power, oblíbený úpravce vozů BMW, si tentokrát vybral k přestavbě postarší BMW řady 7, konkrétně generaci s kódovým označením E65. Pokaždé se zaměřuje na vzhled auta, jeho interiér i agregát, ale u této „sedmy“ udělal výjimku – jen se zajímal o vylepšení interiéru.
BMW řady 7 (E65) se přestalo vyrábět už v roce 2008, ale do dnešního dne jde o vyhledávaný automobil, zvláště jde-li o verzi 760Li s dvanáctiválcem pod kapotou, což není již dnes k vidění u současných modelů mnichovské automobilky.
Úpravce G-Power zkrášlil kabinu limuzíny tak, aby odpovídala velikosti vozu i danému agregátu v motorovém prostoru. Německá tuningová společnost prohlásila, že v interiéru není jediné místo, kterého by se nedotkla. Navíc se nezapomněla pochlubit, že pár prvků je uděláno zcela ručně. Upravený interiér nemusí oslovit každého, ale musíme uznat, že jde opravdu o přepych na druhou.
Především německý úpravce přeformoval všechna sedadla, ale ty hlavní změny se odehrály v zadním prostoru. Nachází se tu i Espresso kávovar, pokud však neholdujete čerstvé kávě, je k mání také malá lednice, ve které se chladí sekt. Tohle by jistě ocenila řada velkopodnikatelů při svých velkých jednáních. Zvenčí se skoro nic nezměnilo, G-Power pouze dodal své odznáčky a sadu černých litých kol.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?