Nedávno jsme vám přinesli informaci o upraveném BMW X5 od známé tuningové společnosti G-Power. Po X5 se do jejich rukou dostalo BMW M6 ve verzi cabrio. Tak se pojďmě podívat, jak se jim tato úprava povedla.
Na pohled vůz vypadá sice jako běžná „em šestka“ cabrio. Za to pod kapotou se udála hotová bouře. Zaměstnanci G-Power do vozu implantovali speciální čip Bi-tronik 2. Díky tomu se podařilo motor vozu naladit až do neskutečných hodnot. 4,4 litrový V8 s dvojicí turbodmychadel před úpravo produkoval výkon 560 koní a točivý moment 680Nm.
Po úpravách se pod kapotou vozu ukrývá neskutečných 740 koní a pneumatiky zničující točivý moment 975 Nm.
Takový nárůst výkonu nemá na svědomí pouze čip Bi-tronik 2 ale i zcela nový výfukový systém vyrobený z titanu. Ten přinesl snížení hmotnosti o 12 kg.
Díky těmto úpravám dosahuje M6 Cabrio zrychlení z 0 na 200 km/h za 10,7 vteřiny.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?