Tak vám z celého srdce děkuji, ctihodní pánové, že zřejmě díky vašim skvělým předepsaným povinnostem, jsem se v požehnaném věku 50 let, po téměř 30 sezónách a sem tam i několika haváriích, dočkal slasti zlomit si bederní obratel.
Řeknu Vám, je to výborné! Zpočátku jsem se jenom nemohl hýbat, to nebylo až takové zajímavé, ale když jsem se probudil po operaci, tak to bylo daleko lepší – byl jsem napojený na několik krásných hadic, až jsem byl překvapený, kolik mi jich dopřáli, dozvěděl jsem se, že mi dokonce věnovali několik titanových šroubů ( sakra, ty byly asi drahé, aspoň na auto drahé jsou), no a nejlepší je, že tu je plno pěkných sestřiček, které se starají o mé vyměšování a vůbec o mé celkové pohodlí! Po tom jsem vždycky toužil! Také se mi líbí, že konečně nebudu muset nic dělat! Doba rekonvalescence se zatím nedá určit, ale prý to bude docela dlouho... A to se můžu ještě těšit na repete, když mi budou vyndávat ty šrouby ven! Doufám, že mi je aspoň nechají do vitrínky na památku.
Tak snad si to všechno dostatečně užiju. Jsem tomu fakt rád, už mě vůbec nebavilo se každodenně pachtit za tím mamonem. Sice budu muset asi něco prodat, nějakou zbytečnost, třeba auto, však víte, jíst člověk musí. I když mám úrazové pojištění, ale pochybuji, že v dnešní době se pojišťovna předá, no ale dost možná, že by se konečně někdo mohl zajímat, proč se ty naše hrby tak lámou! Víte na vojně jsem byl, Hans jsem měl, jaký mi vyhovoval, sedačka byla moderní ušák, úzké pásy pro Hans si přitahuju před každou erzetou, i to školení Vašich techniků a doktora jsem absolvoval. No tak asi bude něco špatně jinde a já budu muset zkusit nechat vypátrat co! To už bude ale jiná záležitost.
Vám ale ještě jednou srdečné díky za umožnění výše popsaných zážitků. Lumír Galia
PS: Máte dobré spaní??? Vždyť tomu všemu jste se mohli vyhnout! Stačilo poslouchat, zamyslet se a nechat Hans jako dobrovolný a pak by si nikdo stěžovat nemohl! Jenomže Vy si myslíte, že máte patent na rozum a všichni ostatní jsou blbci, se kterými Vy nebudete ztrácet Váš drahocenný čas. Nestačila Vám ani petice podepsaná naprostou většinou jezdců – přes 200 podpisů a Vy – nic! To vyšumí. Jenomže ono to nějak pokračuje dál a dál! Kolik lidí si musí ty obratle zlámat – 30, 50 ? Nebo všichni? Vždyť seznam lidí se stejným zraněním je už pěkně dlouhý: Volf, Ernst, Ehl, Picka, Barvík, Gabrhelík, Motz (zhmoždění), Šillerová (zhmoždění), Kašpárek (okruhy), Zapletal (Dakar), Ouředníček (Dakar), Lamač (Dakar), ale děje se to i v zahraničí viz. Wilks, Ilka Minor, Munch (rallycross), zřejmě i Kuipers a Hagman a další se určitě ještě najdou. Kdy konečně uznáte, že něco není v pořádku? Proč nejsou tato zranění v Poháru ČR a v jiných podnicích, kde se Hans nepoužívá? Proč je auto relativně málo poškozené a člověk je na šrot? Nebo se Vám skutečně zdá, že je to všechno normální???
Žádám Vás: Okamžitě zrušte POVINNOST mít Hans !!!
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?