Tak vám z celého srdce děkuji, ctihodní pánové, že zřejmě díky vašim skvělým předepsaným povinnostem, jsem se v požehnaném věku 50 let, po téměř 30 sezónách a sem tam i několika haváriích, dočkal slasti zlomit si bederní obratel.
Řeknu Vám, je to výborné! Zpočátku jsem se jenom nemohl hýbat, to nebylo až takové zajímavé, ale když jsem se probudil po operaci, tak to bylo daleko lepší – byl jsem napojený na několik krásných hadic, až jsem byl překvapený, kolik mi jich dopřáli, dozvěděl jsem se, že mi dokonce věnovali několik titanových šroubů ( sakra, ty byly asi drahé, aspoň na auto drahé jsou), no a nejlepší je, že tu je plno pěkných sestřiček, které se starají o mé vyměšování a vůbec o mé celkové pohodlí! Po tom jsem vždycky toužil! Také se mi líbí, že konečně nebudu muset nic dělat! Doba rekonvalescence se zatím nedá určit, ale prý to bude docela dlouho... A to se můžu ještě těšit na repete, když mi budou vyndávat ty šrouby ven! Doufám, že mi je aspoň nechají do vitrínky na památku.
Tak snad si to všechno dostatečně užiju. Jsem tomu fakt rád, už mě vůbec nebavilo se každodenně pachtit za tím mamonem. Sice budu muset asi něco prodat, nějakou zbytečnost, třeba auto, však víte, jíst člověk musí. I když mám úrazové pojištění, ale pochybuji, že v dnešní době se pojišťovna předá, no ale dost možná, že by se konečně někdo mohl zajímat, proč se ty naše hrby tak lámou! Víte na vojně jsem byl, Hans jsem měl, jaký mi vyhovoval, sedačka byla moderní ušák, úzké pásy pro Hans si přitahuju před každou erzetou, i to školení Vašich techniků a doktora jsem absolvoval. No tak asi bude něco špatně jinde a já budu muset zkusit nechat vypátrat co! To už bude ale jiná záležitost.
Vám ale ještě jednou srdečné díky za umožnění výše popsaných zážitků. Lumír Galia
PS: Máte dobré spaní??? Vždyť tomu všemu jste se mohli vyhnout! Stačilo poslouchat, zamyslet se a nechat Hans jako dobrovolný a pak by si nikdo stěžovat nemohl! Jenomže Vy si myslíte, že máte patent na rozum a všichni ostatní jsou blbci, se kterými Vy nebudete ztrácet Váš drahocenný čas. Nestačila Vám ani petice podepsaná naprostou většinou jezdců – přes 200 podpisů a Vy – nic! To vyšumí. Jenomže ono to nějak pokračuje dál a dál! Kolik lidí si musí ty obratle zlámat – 30, 50 ? Nebo všichni? Vždyť seznam lidí se stejným zraněním je už pěkně dlouhý: Volf, Ernst, Ehl, Picka, Barvík, Gabrhelík, Motz (zhmoždění), Šillerová (zhmoždění), Kašpárek (okruhy), Zapletal (Dakar), Ouředníček (Dakar), Lamač (Dakar), ale děje se to i v zahraničí viz. Wilks, Ilka Minor, Munch (rallycross), zřejmě i Kuipers a Hagman a další se určitě ještě najdou. Kdy konečně uznáte, že něco není v pořádku? Proč nejsou tato zranění v Poháru ČR a v jiných podnicích, kde se Hans nepoužívá? Proč je auto relativně málo poškozené a člověk je na šrot? Nebo se Vám skutečně zdá, že je to všechno normální???
Žádám Vás: Okamžitě zrušte POVINNOST mít Hans !!!
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?