Flash Melico Racing Teamu po 4. etape Rallye Monte Carlo
Štyri rýchlostné skúšky sobotňajšej etapy sa odohrávali v okolí slnkom zaliateho Monte Carla. Boli to opäť tradičné kultovky tejto rally na ktorých bolo obrovské množstvo divákov, čo spôsobilo v celom okolí dopravný kolaps. Atraktivitu týchto rýchlostných skúšok zvyšovalo určite aj to, že dve záverečné sa išli až večer za tmy a ako sme mohli vidieť na onboardoch z auta, pozdĺž celej trate vládla neskutočná atmosféra s množstvom ohňov a dymovníc. Sme radi, že túto atmosféru si mohla priamo na trati vychutnať aj naša posádka Jaro Melichárek - Igor Bacigal jazdiaca na Peugeote 207 S2000. A to aj napriek úplne zlej voľbe pneumatík na prvé dve rýchlostné skúšky, keď na zvolenú zmes bolo aj v nadmorskej výške nad 1000 m príliš teplo a pneumatiky sa veľmi rýchlo opotrebovali. Večerná sekcia dvoch rýchlostných skúšok už prebehla bez problémov a Jaro s Igorom sa po odjazdení 17. rýchlostných skúšok posunuli na priebežné 21. miesto celkového poradia a 5. miesto v triede.
Power Stage:
Dnes, čiže v nedeľu 22.1.2012) bola na programe záverečná rýchlostná skúška s názvom "Power stage" a po nej už posádky čaká ukončenie tejto náročnej súťaže prejazdom cieľovou rampou. Jaro Melichárek s Igorom Bacigálom na vozidle Peugeot 207 S2000 rovnako ako celú súťaž zvládli výborne a v cieli tohto testu im patrila 20-ta priečka absolútneho poradia.
Svoju debutovú Rallye Monte Carlo zvládla posádka reprezentujúca Melico Racing Team viac ako dobre, pričom jej v cieli celej súťaže patrila 21 priečka absolútneho poradia a 5-ta v rámci triedy 2.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.