Flash Melico Racing Teamu po 4. etape Rallye Monte Carlo
Štyri rýchlostné skúšky sobotňajšej etapy sa odohrávali v okolí slnkom zaliateho Monte Carla. Boli to opäť tradičné kultovky tejto rally na ktorých bolo obrovské množstvo divákov, čo spôsobilo v celom okolí dopravný kolaps. Atraktivitu týchto rýchlostných skúšok zvyšovalo určite aj to, že dve záverečné sa išli až večer za tmy a ako sme mohli vidieť na onboardoch z auta, pozdĺž celej trate vládla neskutočná atmosféra s množstvom ohňov a dymovníc. Sme radi, že túto atmosféru si mohla priamo na trati vychutnať aj naša posádka Jaro Melichárek - Igor Bacigal jazdiaca na Peugeote 207 S2000. A to aj napriek úplne zlej voľbe pneumatík na prvé dve rýchlostné skúšky, keď na zvolenú zmes bolo aj v nadmorskej výške nad 1000 m príliš teplo a pneumatiky sa veľmi rýchlo opotrebovali. Večerná sekcia dvoch rýchlostných skúšok už prebehla bez problémov a Jaro s Igorom sa po odjazdení 17. rýchlostných skúšok posunuli na priebežné 21. miesto celkového poradia a 5. miesto v triede.
Power Stage:
Dnes, čiže v nedeľu 22.1.2012) bola na programe záverečná rýchlostná skúška s názvom "Power stage" a po nej už posádky čaká ukončenie tejto náročnej súťaže prejazdom cieľovou rampou. Jaro Melichárek s Igorom Bacigálom na vozidle Peugeot 207 S2000 rovnako ako celú súťaž zvládli výborne a v cieli tohto testu im patrila 20-ta priečka absolútneho poradia.
Svoju debutovú Rallye Monte Carlo zvládla posádka reprezentujúca Melico Racing Team viac ako dobre, pričom jej v cieli celej súťaže patrila 21 priečka absolútneho poradia a 5-ta v rámci triedy 2.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?