Již o nadcházejícím víkendu 23. - 24.9. se uskuteční v okolí Příbrami závěrečný podnik Mezinárodního mistrovství České republiky v automobilových soutěžích.
Na startu nebude chybět ani posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. s Petrem Uhlem, kterým se povedlo tuto soutěž v minulosti již pětkrát vyhrát. ,,Rallye Příbram patří mezi naše oblíbenější závody, je blízko u Plzně a charakter rychlostních zkoušek nám vyhovuje. Máme s ní ale spojenou jednu větší havárii. V roce 2004, kdy jsme jezdili s Fordem focusem WRC, jsme si od továrního teamu fordu ,,M-sport“, zapůjčili na Rallye Příbram nejnovější model focusu WRC, který byl nasazován v Mistrovství světa, abychom byli konkurence schopni proti továrnímu teamu Škodovky v boji o domácí titul. Dva dny před závodem, při zkoušení vozu se mě podařilo v hustém dešti havarovat a auto dost poničit. Do startu zbývalo asi 38 hodin a angličtí mechanici s celým naším teamem museli nepřetržitě pracovat, aby dali vůz dohromady. Na start závodu jelo auto tehdy doslova z dílny,“ vzpomíná Václav Pech jun.
Ten odstartuje společně s Petrem Uhlem se startovním číslem 1. do 33 ročníku Rallye Příbram v pátek 23.9. v 16.30h u Kulturního domu v Příbrami a vítěz bude znám v sobotu 24.9. v 18.45h na cílové rampě na letišti v Dlouhé Lhotě po ujetí více jak 580km tratě.
Ještě před startem samotné soutěže se uskuteční autogramiáda jezdců EuroOil teamu Václava Pecha jun. a Petra Uhla na čerpací stanici EuroOil poblíž Příbrami v Dubenči v úterý 20.9. od 14h. Na její účastníky čekají nejenom věcné ceny, propagační materiály, ale i možnost usednout do ostrého závodního vozu posádky Pech-Uhel. Srdečně zveme všechny příznivce a fanoušky jak na tuto autogramiádu, tak na samotnou rallye.
Media Václav Pech
www.VaclavPech.cz www.vaclavpech-fanclub.cz
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.