Již tuto sobotu odstartuje Rallye Pačejov, soutěž zařazená do šampionátu Rallysprintů. I když se tohoto mistrovství posádka EuroOil teamu pravidelně nezúčastňuje, rallye v Pačejově pojede.
„Po kompletním přestavění našeho produkčního vozu do kategorie R4, které se kromě odlehčení týkalo hlavně zdokonalení podvozku, jsme prakticky neujeli ani kilometr ostré závodní jízdy. Několikrát jsme testovali, ale opravdová soutěž vůz prověří mnohem důkladněji. Proto tento start bude především prověrkou a přípravou na nadcházející vrchol sezóny, kterou je Barum Rallye,“ vysvětluje důvody startu Václav Pech jun..
Rallye Pačejov byla v roce 1996 vůbec prvním závodem v rallye posádky Pech – Uhel, s vypůjčeným soutěžním vozem Š100 MB od Václava Pecha seniora. „Tento závod si dokonale pamatuji, a i když se od té doby hodně změnilo, nedám na jízdu s tisícovkou dopustit. Byl to super závoďák a hodně jsem se s ním naučil. Především využívat, co možná nejlépe, výkon motoru, kterého tam oproti dnešním vozům bylo fakt málo,“ dodává V. Pech jun..
Rallye Pačejov odstartuje první posádka startovního pole Václav Pech jun. – Petr Uhel v 8,30 hodin v soboru 06.08. z horažďovického náměstí a vítěz závodu dojede tamtéž v 16,00 hodin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.