Nová sezóna Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye odstartovala v pátek i pro posádku EuroOil teamu Václav Pech jun. – Petr Uhel na Valašské rallye.
Celkem deset rychlostních zkoušek bylo rozděleno do dvou dnů a v pátek se jelo až do noci. Hned od prvních kilometrů se Pech s Uhlem začali pravidelně umísťovat mezi nejlepšími čtyřmi posádkami a tato čtveřice v čele soutěže se zbytku pole neustále více a více časově vzdalovala. Po celou rallye plzeňská posádka bezpečně vedla skupinu N produkčních vozů a držela se těsně za vedoucí trojicí na speciálech S 2000. Na čtvrté pozici celkově a první ve své skupině dojela pak také do cíle celé rallye.
Václav Pech jun. s Petrem Uhlem si z Valašské rallye odvezli důležité body za čtvrté místo do absolutního hodnocení šampionátu. „Celou soutěž se jelo opravdu rychle a my jsme tentokrát na tři nejrychlejší speciály S 2000 s naším produkčním mitsubishi nestačili. V dané situaci jsme ale s výsledkem na Valašské rallye spokojeni. Máme za sebou těžkou soutěž kde se ve velkých rychlostech nesměla udělat žádná jezdecká chyba. Perlou soutěže byly dva průjezdy 25-ti kilometrovou zkouškou ,,Bystřička“, což je jedna z nejtěžších a nejdelších u nás. Před ní jsme v servisní zóně vyměnili převodovku s jiným převodem. Naši mechanici předvedli přihlížejícím mistrovský koncert, když jim na výměnu stačilo jen 25 minut. Těšíme se, že FIA schválí v brzké době kvůli ,,Japonsku“ odloženou homologaci na vylepšení produkčních vozů o úpravu R4. Tou bychom měli možnost o něco zrychlit naše mitsubishi už na příští soutěži, kterou bude již za 14 dnů Rallye Šumava,“ komentuje průběh Valašské rallye Václav Pech jun.
Dalším startem plzeňské posádky bude tedy účast na naší nejstarší soutěži v šampionátu – na Rallye Šumava, která se uskuteční 7. – 9. dubna s tradičním centrem v Klatovech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?