Tímy, posádky, ale aj diváci už počítajú posledné hodiny do štartu úvodného podujatia slovenského šampionátu v rally. So štartovým číslom šesť budeme mať možnosť v Egeri sledovať výkon minuloročných Majstrov Slovenska v triede A8 a zároveň tretích absolútneho poradia Jaroslava Melicháreka so spolujazdcom Richardom Lasevičom.
Rovnako ako v minuloročnej sezóne, aj v tej nadchádzajúcej stavila posádka Melico Racing Teamu na osvedčenú techniku z dielní anglického MML Sports – Mitsubishi Lancer WRC05. S týmto vozidlom sme mali možnosť sledovať výkony Jara s Rišom už v minulom roku. Prečo vsadil tím na rovnaké vozidlo ako vlani, sme zisťovali u manažéra tímu Erika Melicháreka: „Sme si vedomí, že po vývojovej stránke už ide o trošku staršiu techniku a hlavne podvozkom za modernými vozidlami už trochu zaostáva, no aj napriek tomu, s týmto vozidlom, ale hlavne s jeho prípravou na jednotlivé súťaže sme boli maximálne spokojní. Navyše počas zimnej prestávky prešlo kompletnou prestavbou, takže by malo byť stále konkurencieschopné.“
Pred odjazdom do Egeru na posádku čaká ešte test, pri ktorom je cieľom čo najlepšie nastaviť Mitsubishi na nadchádzajúcu súťaž. „Na test sa veľmi teším. V závodnom aute som nesedel od decembra, čo je dosť dlho. V prvom rade sa budem potrebovať trochu rozbehnúť, nastaviť podvozok a potom už vyrážame do Egeru. Nadchádzajúca sezóna bude poriadne ťažká a tak treba zabrať hneď od začiatku. Dúfam že sa nám bude dariť,“ dodal Jaroslav Melichárek.
Na posádku, rovnako ako na ich súperov v maďarskom meste Eger a jeho okolí čaká v priebehu dvoch dní zdolanie vyše 163 km rýchlostných skúšok. Ako sa s touto úlohou vysporiadajú sa dozvieme v nedeľu 3.apríla 2011 vo večerných hodinách.
Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.